تجهیزات مولد و فرآوری گاز

تجهیزات مولد و فرآوری گاز

تجهیزات مولد و فرآوری گاز
شرکت هوا تجهیز خاورمیانه ارائه دهنده تجهیزات مولد و فرآوری گاز در ایران با بهترین کیفیت می باشد. تامین تجهیزات مولد و فرآوری گاز دشواری های زیادی دارد ولی شرکت هوا تجهیز خاورمیانه با تجربه چندین ساله خود در این زمینه توانسته تجهیزات مولد و فرآوری گاز را مطابق با استاندارهای ملی برای مشتریان خود فراهم کند. جهت خرید انواع تجهیزات مولد و فرآوری گاز و یا اطلاع از قیمت تجهیزات مولد و فرآوری گاز میتوانید با مشاوران شرکت هوا تجهیز خاورمیانه در ارتباط باشید.

اصلی ترین تجهیزات مولد و فرآوری گاز

فیلتر روغن: برای جلوگیری از ورود آلاینده ها به درون موتور استفاده می شود. استفاده از فیلتر روغن سبب می شود که روغن داخل موتور با کیفیت باقی بماند.

مخزن روغن: این مخزن در درون موتور قرار دارد و روغن موتور در این مخزن ریخته می شود.

روغن خنک کننده: زمانی که موتور ها کار میکنند گرمای زیادی تولید می شود. برای خنک کردن موتور ها میتوان از نوعی روغن خنک کننده استفاده کرد تا این گرما به قطعات اصلی دیگر آسیبی نرساند.

فیلتر هوا: جنس فیلتر هوا از مواد فیبری می باشد و برای جذب گرد و غبار و آلودگی های موجود در هوا استفاده می شود.

شیر برقی گاز: شیر برقی عبور آب از لوله ها را از طریق پنل ژنراتور را کنترل میکند.

رگولاتور گاز: این قطعه تنظیم کننده فشار گاز می باشد. رگولاتور با توجه به میزان فشار ورودی میتواند فشار خروجی را تنظیم کند.

شلنگ گاز: وظیفه شلنگ گاز، عبور دادن گاز از شیر برقی به ورودی موتور می باشد.

گاورنر: گاورنر وظیفه کنترل سرعت و تنظیم تعداد دور موتور را بر عهده دارد.

استارت و اتوماتیک استارت: برای راه اندازی و قطع عملکرد موتور میتوان از استارت استفاده کرد. استارت ها میتوانند برقی، پنوماتیکی و هیدرولیکی باشند.