تله آبگیر Water Trap

تله آبگیر Water Trap

تله آبگیر Water Trap

تله آبگیر Water Trap، یک قطعه مهم برای جداسازی رطوبت موجود در هوا است. فشار هوا، بخار آب را خارج می کند و آن آب باید جایی در کمپرسور شما جمع شود. طیف وسیعی از تله آبگیر Water Trap، برای حذف آلاینده ها و زباله های ناخواسته از سیستم های هوای شما،  طراحی شده است. تله آبگیر Water Trap با کاهش میزان رطوبت و تخلیه آن از بروز خسارات سنگین به ماشین‌آلات، جلوگیری می‌کند. فیلتر کمپرسور هوا یا به قول بعضی ها تله آبگیر Water Trap، روی نقطه شبنم هوا کار می کند. هرچه فشار بیشتر باشد، نقطه شبنم بالاتر است و تله آبگیر Water Trap ، موثرتر کار می کند. به همین دلیل است که تله آبگیر Water Trap باید همیشه در جایی باشد که در بالاترین فشار و همیشه در بالادست رگولاتور، باشد.

هوای فشرده صنعتی، حاوی رطوبت و قطرات آب است. برای بهره وری بیشتر در فرآیند فیلتراسیون و جداسازی ناخالصی ها لازم است قبل از ورود قطرات آب در تله آبگیر Water Trap، تخلیه شود. آب (یا میعانات فنی بیشتر) در طول فرآیند فشرده سازی در کمپرسور، هوا تولید می کند. آب به عنوان بخشی از هوای اتمسفر به داخل کمپرسور هوا مکیده می شود. هنگامی که هوا فشرده می شود، بیشتر آب را آزاد می کند، زیرا هوای فشرده نمی تواند به اندازه هوای معمولی آب را در خود نگه دارد. تله آبگیر  Water Trap ، طبق استاندارد مخازن ذخیره هوای فشرده، طراحی می گردد و در سپراتور های معمولی (تله آبگیر پمپ باد) توانایی تحمل تا ۴۰ بار فشار، را دارد. محل نصب تله آبگیر Water Trap قبل از ورودی به مخزن کمپرسور، و بعد از هواساز، است و بهتر است به صورت ماهانه این دستگاه بررسی شود تا خطرات احتمالی آن کاهش یابد. هنگام کار با ابزارهای هوا، مهم است که هوای گرم، مرطوب و کثیف که از کمپرسور شما خارج می شود،  قبل از رسیدن به ابزار شما تمیز و فیلتر شود.

فشار هوا نیز بسته به ابزاری که در حال حرکت است باید تنظیم شود. این همه کار در یک تله آبگیر Water Trap ، می تواند تمام این عملکردها را انجام دهد. استفاده از تله آبگیر Water Trap در کمپرسور، کار با آنها را آسان تر و ایمن تر می کند و عمر مفید آنها را افزایش می دهد. تله آبگیر Water Trap رطوبت را از کمپرسور شما حذف می کند تا از تجهیزات، در برابر خوردگی داخلی محافظت کند و با اطمینان از عدم وجود آب، از اشتباهات پرهزینه، جلوگیری می کند.

تیم کارشناسان ما با کمال میل به شما یک راه حل سفارشی برای خرید تله آبگیر Water Trap ، ارائه می دهند، فقط به ما اطلاع دهید که چه چیزی نیاز دارید. مجموعه هوا تجهیز خاورمیانه، یک طراح، سازنده و تامین کننده تجهیزات هوای فشرده با کیفیت بالا برای مراقبت و پشتیبانی از تجهیزات صنعتی است. هدف ما ارائه بهترین راهکارهای محصول با کیفیت، نوآوری و انتخاب دقیق، است.