طراحی و ساخت پکیج مولد نیتروژن

طراحی و ساخت پکیج مولد نیتروژن

طراحی و ساخت پکیج مولد نیتروژن
طراحی و ساخت پکیج مولد نیتروژن بر اساس جذب فشار برای تولید نیتروژن از هوای فشرده می باشد. در طراحی و ساخت پکیج مولد نیتروژن از دو برج جذبی که از ماده ای به نام مولمولاسیو پر شده است استفاده میشود. هوای فشرده بعد از اینکه از فیلترهای تصفیه روغن و هوا عبور کرد وارد این برج ها می شود. در این برج ها اکسیژن و سایر گاز ها پردازش شده و نیتروژن از آن عبور میکند.

از طراحی و ساخت پکیج مولد نیتروژن میتوان در صنایع تولید سیم و کابل، صنایع فلزی، صنایع پلاستیک و صنایع شیمیایی استفاده کرد. طراحی و ساخت پکیج مولد نیتروژن در ایران توسط شرکت های زیادی انجام میشود. شرکت هوا تجهیز خاورمیانه یکی از شرکت های بسیار فعال و موفق در زمینه طراحی و ساخت پکیج مولد نیتروژن می باشد. طراحی و ساخت پکیج مولد نیتروژن در این شرکت با بهترین و با کفیت ترین قطعات انجام میشود.

طراحی و ساخت پکیج مولد نیتروژن در انواع سایز ها و توان و قدرت انجام میشود و همه این موارد به نیاز مشتری و صنعتی که قرار است استفاده شود بستگی دارد . طراحی و ساخت پکیج مولد نیتروژن با طراحان و متخصصان حرفه ای در هوا تجهیز خاورمیانه انجام میشود. جهت آگاهی از قیمت طراحی و ساخت پکیج مولد نیتروژن و شرایط خرید پکیج نیتروژن ساز میتوانید با کارشناسان شرکت هوا تجهیز خاورمیانه در ارتباط باشید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.