کمپرسور دیزلی

کمپرسور دیزلی

کمپرسور دیزلی یک موتور دیزلی است که می تواند برای تامین انرژی ماشین آلات استفاده شود به علاوه موتورها معمولاً دارای چرخ هایی برای جابجایی آسان هستند که کاربران را قادر می سازد آنها را به هر مکانی که نیاز دارند منتقل کنند همچنین دیزل ژنراتورهای کمپرسور دیزلی قابل حمل معمولاً گرانتر از جایگزین بنزینی خود هستند، با این حال این هزینه اضافی با تعدادی مزایای عالی همراه است.

• نیاز به نگهداری کمتری دارند
• قدرت بیشتری تولید می کنند
• گشتاور بیشتری تولید می کنند
• کاملا قابل حمل هستند
• آنها می توانند برای بیش از ۲۰ سال برق تولید کنند

انواع کمپرسور دیزلی

کمپرسورهای دیزلی در مجموعه ما در سبک ها، اندازه ها و فرمت های متعددی عرضه می شوند به علاوه مهمترین تفاوت بین کمپرسورهای دیزلی بازار مورد نظر است که به نوبه خود بر کیفیت و هزینه آنها تأثیر می گذارد به طوری که کمپرسورهای دیزلی ما با یکی از سه هدف طراحی می شوند.

• مسکونی
• تجاری
• صنعتی

کاربردهای کمپرسور دیزلی

امروزه کمپرسورهای دیزلی روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا کرده و در بسیاری از بخش های صنعتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند به علاوه کمپرسورهای دیزلی ما مجهز به چرخ و ابزار یدک کش هستند که برای حمل و نقل آسان در جاده ساخته شده اند.

به علاوه این تحرک کمپرسورهای دیزلی قابل حمل صنعتی را به گزینه ای ایده آل برای مشاغل در مکان های مختلف تبدیل می کند به طوری که این کمپرسورهای دیزلی به طور گسترده در بسیاری از کاربردها مانند ساخت و سازهای شهری، تولید صنعتی و غیره استفاده می شوند.

به طور کلی کمپرسور دیزلی یک کمپرسور هوا در محل است، به این معنی که هوای فشرده را در جاهایی که کمپرسور ثابت مناسب نیست، مانند محل‌های ساختمانی، کارهای جاده‌ای و غیره، تامین می‌کند علاوه بر این کمپرسور دیزلی می تواند به عنوان پشتیبان برای کمپرسور ثابت نیز استفاده شود زیرا به عنوان مثال، زمانی که کمپرسور هوای ثابت نیاز به تعمیر و نگهداری دارد یا کار نمی کند کمپرسور دیزلی اجازه می دهد تا کار به طور معمول ادامه یابد.

کاربردهای اصلی کمپرسورهای دیزلی

کمپرسورهای دیزلی می‌توانند نیروی لازم برای ساخت ابزارهای مختلفی را مانند میخ‌کن ‌ها، مته ‌ها و آچارها و غیره را فراهم کنند علاوه بر این کمپرسورهای دیزلی برای ساخت و سازهای شهری مناسب نیست، بلکه ابزاری قدرتمند برای استخراج معدن، حفاری، سندبلاست و غیره است به علاوه استفاده از کمپرسورهای دیزلی در صنایع دیگر نیز کاربرد دارد.

– صنعت نفت و گاز
– صنعت داروسازی
– کارخانه های تولیدی

هزینه خرید کمپرسور دیزلی

هزینه بسته به ویژگی ها و مشخصات آن، اندازه و نوع موتور کمپرسور و سایر موارد متفاوت است با این حال ما می توانیم متناسب با بودجه شما مدلی با قیمت مناسب که نیازهای شما را برآورده می کند، پیشنهاد کنیم به علاوه هر چه درجه PSI یا همان میزان لازم فشار بالاتر باشد، هوای بیشتری در مخزن وجود دارد بنابراین عواملی مانند محدوده بالای CFM و PSI، نوع موتور کمپرسور و توانایی تامین انرژی لازم در تعیین قیمت خرید کمپرسور دیزلی تاثیر گذار است.

در حالی که گزینه های زیادی برای کمپرسورهای دیزلی صنعتی موجود است، مهم است که بدانیم همه گزینه ها برابر نیستند بلکه کمپرسورهای با کیفیت بهتر، از جمله کمپرسورهای اسکرو چرخشی قیمت بالاتری دارند اما به دلیل طول عمرشان، می توانند در درازمدت در هزینه صرفه جویی کنند.

بنابراین هنگام خرید کمپرسور دیزلی تعیین بهترین اندازه موتور کمپرسور به همراه اندازه لازم فشار تعیین کننده قیمت خرید کمپرسور دیزلی است به طوری که کمپرسورهای تک مرحله‌ای هوا معمولاً دارای حداکثر۱۳۵ PSI هستند و از یک ضربه برای فشرده‌سازی هوا استفاده می‌کنند و کمپرسورهای دو مرحله‌ای حداکثر ۱۷۵ PSI انرژی دارند و از دو ضربه برای فشرده‌سازی هوا استفاده می‌کنند. به علاوه اکثر ابزارهای پنوماتیک صنعتی به ۹۰ PSI نیرو نیاز دارند.

طول عمر کمپرسورهای دیزلی

کمپرسورهای دیزلی ما طول عمر بالایی دارند و این به شما امکان بازگشت سرمایه عالی را می دهد به طوری که توان خروجی ثابت و کاهش زمان خاموشی کمپرسور دیزلی شما را سودآور نگه می دارد همچنین این تجهیزات قابل حمل هستند تا بتوانید کار را در هر مکانی انجام دهید به علاوه کمپرسورهای دیزلی ما معمولاً در مدل‌های یدک‌کش یا ثابت تولید می شوند.

به کمپرسورهای هوا امکان جابجایی توسط کامیون، لیفتراک یا جرثقیل را می‌دهند به علاوه اکثر کمپرسورهای دیزلی ما از طرح ‌های چرخشی استفاده می‌کنند، اگرچه برخی استثناهایی وجود دارد بنابراین از آنجایی که کاربردهای صنعتی بسیار متنوع و منحصر به فرد هستند، بهترین راه برای یافتن کمپرسورهای دیزلی مناسب برای کسب و کارتان این است که مستقیماً با مجموعه هوا تجهیز خاورمیانه که یک تولید کننده تجهیزات صنعتی کمپرسور است صحبت کنید تا توسط کارشناسان ما راهنمایی شوید.

همانطور که می بینید، یک کمپرسور دیزلی می تواند به عنوان ستون فقرات هر صنعت کوچک یا بزرگ عمل کند و این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام یک برای کسب و کار شما مناسب تر است و چقدر باید برای آن هزینه کنید.