بوستر هوای فشرده و گاز های صنعتی Gas Booster

بوستر هوای فشرده و گازهای صنعتی Gas Booster

بوسترهای گاز صنعتی Gas Booster که در صنایع مورد استفاده قرار می گیرند، وسایل مکانیکی هستند که با کاهش حجم گاز، فشار آن را افزایش می دهند به طوری که بر خلاف مایعات که نسبتاً تراکم ناپذیر هستند، گازها تراکم پذیر هستند و از این رو بوستر، حجم گازهای صنعتی را کاهش می دهد به عبارتی بوستر گازهای صنعتی Gas Booster برای افزایش فشار استاتیکی گاز و توزیع آن با دبی و فشار مشخص در یک کاربرد فرآیندی استفاده می‌شود.

بوستر هوای فشرده و گازهای صنعتی Gas Booster ماشین های مکانیکی هستند که برای افزایش فشار گاز طبیعی در صنایع مختلف استفاده می شوند به طوری که بوستر هوای فشرده و گازهای صنعتی Gas Booster برای حفظ فشار گاز ثابت برای عملکرد بدون مشکل در کاربردهایی مانند نیروگاه ها، تولید کاشی، سرامیک و صنایع تولید شیشه کاربرد دارند.

همچنین هدف از بوستر هوای فشرده و گازهای صنعتی Gas Booster اطمینان از فشار گاز ثابت و کافی در تاسیسات صنعتی است به طوری که آنها به کاهش نوسانات فشار عملیاتی کمک می کنند و کیفیت و بهره وری ثابت در فرایندهای متکی بر گاز طبیعی تضمین می کنند. کاربردهای بوستر هوای فشرده Gas Booster را می توان بر اساس فشار مورد نیاز آنها به سه دسته فشارنرمال، فشار استاندارد و فشار قوی تقسیم کرد به طوری که اکثر ابزارها و تجهیزات پنوماتیک با فشار حداکثر ۱۰ بار کار می کنند که توسط یک کمپرسور فشار استاندارد تامین می شود.

عملیات های بی شماری، از ابزارهای کارگاهی گرفته تا تجهیزات بسته بندی صنعتی و سیستم های ترمز قطار در این دسته قرار می گیرند. با این حال، کاربردهایی مانند برش لیزر و تولید بطری PET به موارد بیشتری نیاز دارند به طوری که آنها هوای فشرده تا ۱۸ بار نیاز دارند و برخی از کاربردهای فشار بالا می توانند حتی به ۴۰ بار هم برسند بنابراین اینجاست که یک بوستر هوای فشرده و گازهای صنعتی Gas Booster ضروری است.

مزایای بوستر هوای فشرده و گازهای صنعتی Gas Booster

مخزن ذخیره سازی هوای فشرده، حجم کمتری از هوا را ذخیره می کند بنابراین سیستم بوستر هوای فشرده و گازهای صنعتی Gas Booster می تواند حجم بالایی از هوا را با فشار بالا تولید کند که این امر به تنهایی با کمپرسورهای فشار قوی امکان پذیر نیست بنابراین استفاده از سیستم بوستر هوای فشرده و گاز های صنعتی Gas Booster انرژی کمتری مصرف می کند و بازده بالاتری دارد.

ویژگی های بوستر هوای فشرده Gas Booster

– نیازی به منبع تغذیه برق ندارد
– عدم نیاز به روغن کاری
– فشار بدون مصرف انرژی حفظ می شود
– راه اندازی خودکار در صورت نشتی
– استفاده آسان از کنترل پنل خودکار
مشخصات کلی موتور بوستر هوای فشرده Gas Booster

موتور اصلی و سیستم محرکه

– موتور الکتریکی ۴۱۵ ولت ، ۳ فاز و با راندمان بالا
– سیستم استارت بدون بار ویژه و سیستم تخلیه خودکار برای شروع بدون بار
– مورد استفاده برای بوسترهای پیستونی رفت و برگشتی نرمال تا ۱۸ بار و بوسترهای رفت و برگشتی فشار قوی ۴۰ بار
– مشخصات روی بدنه بوستر هوای فشرده Gas Booster شامل شماره مدل، شماره سریال، حداکثر فشار کاری، وزن و تاریخ ساخت می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید بوستر و کمپرسورهای هوای فشرده و سفارشی سازی خرید خود، با ما در ارتباط باشید.