فیلتر کربنی کمپرسور Activated Carbon Tower

قابلیت اطمینان فیلتراسیون هوای فشرده برای مبارزه مداوم با مشکلات ناشی از ورود آلودگی به سیستم هوا بسیار مهم است زیرا آلودگی به شکل خاک، روغن و آب می تواند منجر به رسوب لوله و خوردگی در مخازن تحت فشار آسیب به تجهیزات تولید، موتورهای هوا، ابزارهای هوا، سوپاپ‌ها و سیلندرها شود. مجموعه ما طیف وسیعی از فیلترهای کربنی کمپرسور را را ارائه می‌دهد تا آرامش خاطر را برای هر چه نیاز به کیفیت هوا داشته باشید، فراهم کند.

مزایای استفاده از فیلتر کربنی کمپرسور Activated Carbon Tower

– حداکثر حذف بخار روغن : مواد کربن فعال فوق‌العاده در فیلتر کربنی کمپرسور با ظرفیت جذب بالا خلوص هوا را در کل چرخه عمر آن که ۴۰۰۰ ساعت کار است، تضمین می‌کند.
– ذخیره انرژی : با بهینه سازی مسیر جریان داخلی، فیلتر کربنی کمپرسور بازده انرژی را به طور متوسط ۶۵ درصد بهبود می بخشد.
– نصب آسان : چه با نصب کفی خود نگهدار یا کیت نصب دیواری اختیاری، نصب فیلتر کربنی کمپرسور ما، آسان و ساده است.
– آرامش خاطر : فیلتر کربنی کمپرسور ما با طراحی با کیفیت محفظه همراه با کیسه های کربن فعال فنری، آرامش خاطر را فراهم می کند.
– اندازه گیری خلوص هوا : این فیلتر کربنی کمپرسور با دارا بودن یک نشانگر روغن اختیاری، روغن پایین دست را اندازه گیری می کند و به شما اطمینان خاطر از خلوص هوا را می دهد.

فیلتر کربنی کمپرسور در صنایع دارویی، غذایی و آشامیدنی، الکترونیک و سایر صنایع که خلوص هوا بسیار مهم است و بایستی بخارات و بوهای باقی مانده روغن را از منبع هوای فشرده حذف شود، استفاده می شود. لایه‌های کربن فعال در فیلتر کربنی کمپرسور ما با استفاده از جذب، محتوای روغن باقیمانده را به کمتر از ۰٫۰۰۳ میلی‌گرم بر متر مکعب کاهش می‌دهد.

فیلتر کربنی کمپرسور با راندمان بالا بخار روغن و بو را از مجموعه هوای فشرده شما حذف می کند و همچنین افت فشار در طول عمر فیلتر کربنی کمپرسور حداقل باقی می ماند. برج های کربن فعال Activated Carbon Tower یا به عبارتی فیلتر کربنی کمپرسور برای جداسازی بخارات روغن از هوای فشرده (جداسازی نوع خشک) ساخته شده اند.

این فیلترهای کربنی کمپرسور از فولاد کربن با کیفیت ساخته شده اند که توزیع یکنواخت جریان هوا را از طریق بستر کربن فعال تضمین می کنند. مجموعه ما یک تولید کننده و تامین کننده حرفه ای فیلترهای کربنی کمپرسور در تهران است به طوری که تجهیزات ما طراحی با کیفیت بالایی دارد و به طور گسترده توسط بسیاری از مشتریان کشور تحسین می شود.