خشک کن جذبی هیتردار

خشک کن جذبی هیتردار

خشک کن جذبی هیتردار 

خشک کن جذبی هیتردار، یک فرآیند شیمیایی است که در آن بخار آب به مواد جذب کننده متصل می شود. ماده جذب کننده می تواند جامد یا مایع باشد. خشک کن جذبی هیتردار، نوعی خشک کن ترمیم کننده است. این خشک کن جذبی هیتردار هوا را از طریق جذب یک فرآیند شیمیایی جذب کرده و نگه می‌دارد، هوا را خشک می‌کند و به طور موثر رطوبت را از هوا حذف می‌کند. دامنه کاربرد هوای فشرده خشک شده توسط خشک کن جذبی عموماً تأسیساتی در فضای باز است که در معرض خطر یخبندان و کاربردهای هوای فشرده با نیازهای بسیار بالا از نظر درجه خشکی هستند، مانند هوای فرآیندی در مواد غذایی، الکترونیکی، دارویی، شیمیایی و صنایع اندازه گیری.

خشک کن های جذبی هیتردار به دلیل مقیاس پذیری نامحدود، هم در تصفیه هوای فشرده متمرکز و هم غیرمتمرکز استفاده می شوند. خشک کن جذبی هیتردار، رطوبت را مستقیماً از هوای فشرده حذف می کند. ماده خشک کننده مورد استفاده در خشک کن های جذبی، مولکول های آب را به یکیدیگر متصل کرده و رطوبت را از هوای فشرده کاملا جدا می کند. نقطه شبنم فشار تا -۷۰ درجه سانتیگراد را می توان با استفاده از خشک کن های جذبی هیتردار، به دست آورد.

خشک کن جذبی هیتردار، برای کار مداوم مناسب هستند و برای تمام محدوده های جریان و فشار بالا در دسترس هستند. خشک کن جذبی همچنین انواع مختلف بازسازی را برای خشک کردن هوای فشرده کارآمد از نظر محدوده عملکرد مختلف، ارائه می دهند.  در عملیات های صنعتی سنگین، بخار آب موجود در تجهیزات هوای فشرده می تواند منجر به خرابی زودرس، خوردگی خطوط هوای یخ زده، مسائل کنترل کیفیت و طیف وسیعی از مشکلات عملیاتی، شود. سیستم خشک کن جذبی هیتردار، با جذب رطوبت، بخار آب را تصفیه می کند. شما می توانید این سیستم ها را در هر کاربرد صنعتی که در آن تجهیزات قابل اعتماد و کنترل کیفیت لازم است، پیدا کنید. حداکثر راندمان و بالاترین قابلیت اطمینان، همراه با هزینه های عملیاتی کم، برخی از مزایای بسیاری از خشک کن های جذبی است.

برای تولید خشک کن های جذبی هیتردار، به تجربه قابل توجهی نیاز دارید. شرکت هوا تجهیز خاورمیانه، تجربه ای طولانی در توسعه و تولید خشک کن های جذبی، برای کاربردهای مختلف دارد. ما طیف کاملی از محصولات را برای طیف گسترده ای از برنامه ها ارائه می دهیم. خشک کن های جذبی هیتردار ما، می توانند به طور کامل میعانات را از تخلیه تا درمان مدیریت کنند. کلاس‌های خلوص هوای فشرده که می‌توان با محصولات استاندارد ما به دست آورد، از هوای دستگاه استاندارد یا هوای فشرده بدون روغن تا هوای فوق‌العاده خالص استریل یا هوای تنفسی پزشکی متغیر است.

تمام محصولات اصلی ما توسعه یافته اند و در داخل شرکت، تولید می شوند. در صورت نیاز به انجام هر کار دیگری، بخش مشاوره ما می تواند راه حلی ارائه دهد، چه نیاز به جریان یا فشار عملیاتی بالاتر، فناوری های فرآیند خاص ، تأییدیه ها یا مواد خاص داشته باشید، با ما در تماس باشید.