کمپرسور باد فشار قوی

کمپرسور باد فشار قوی

کمپرسور باد فشار قوی

یکی از کمپرسورهای باد صنعتی پرکاربرد که میتواند هوا را تا حد زیادی متراکم کند کمپرسور فشار قوی می باشد. در کمپرسور باد فشار قوی افزایش فشار به منظور جبران فشار افت شده در خطوط میباشد. از کمپرسور باد فشار قوی میتوان برای فشرده سازی هوا، نیتروژن، گاز طبیعی، هیدروژن، دی اکسید کربن، مونو اکسید کربن، هلیوم استفاده کرد.

کمپرسور باد فشار قوی ساختار پیچیده تری نسبت به کمپرسور پیستونی دارد و مدل پیشرفته این کمپرسور به حساب می آید. کمپرسور باد فشار قوی ۲ تا ۴ مرحله فشاری بین ۲۰ تا ۱۰۰۰ بار تولید می کند و در صنایعی که میزان فشار بالای ۲۰ بار باشد میتوان از کمپرسور باد فشار قوی استفاده کرد.

کمپرسور باد فشار قوی

کمپرسور باد فشار قوی

در اولین مرحله از عملکرد کمپرسور باد فشار قوی هوای بیرون به درون هواساز کشیده می شود و پس از فشرده سازی در این قسمت وارد مخزن ذخیره هوا در کمپرسور باد فشار قوی می شود. در این مخزن مقداری از کندانس هوا ته نشین شده و سپس برای جداسازی رطوبت موجود در هوا، هوای فشرده شده وارد قسمت تله آبگیر می شود. بعد از اینکه رطوبت هوای فشرده شده از بین رفت بوسیله فیلتری که در کمپرسور باد فشار قوی وجود دارد ذرات غبار تا اندازه ۲ میکرون جذب می شوند و هوای پاک میزان خلوص بالایی دارد وارد قسمت درایر تبریدی می شود. در این قسمت تمامی رطوبت و کندانسی که در هوای فشرده باقی مانده است به طور کامل از آن جدا می شود. در مرحله آخر هوای فشرده از طریق فیلتر ثانویه فیلتراسیون شده و هوای کاملا خشک و پاک آماده مصرف می باشد.

بیشترین کاربرد کمپرسور باد فشار قوی صنایعی می باشد که به فشار هوای بسیار بالایی نیاز دارند و این صنعت باید قابلیت کشش فشار هوای بالا را داشته باشد. از کمپرسور باد فشار قوی میتوان در صنایع تولید سیمان، تولید مصالح ساخت و ساز و افزایش مقاومت مصالح استفاده کرد.

کمپرسور باد فشار قوی

کمپرسور باد فشار قوی

یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید کمپرسور باد فشار قوی، شرکت هوا تجهیز خاورمیانه می باشد که با تکیه بر سال ها تجربه و تخصص در این زمینه توانسته بهترین و با کیفیت ترین کمپرسور باد فشار قوی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. همچنین شرکت هوا تجهیز خاورمیانه در زمینه تولید قطعات و لوازم جانبی کمپرسور فشار قوی جزو بهترین شرکت های شناخته شده میباشد که توانسته نیاز های مشتریان خود را در این راستا برطرف نماید.