درایر صنعتی

درایر صنعتی

درایر صنعتی
جهت رطوبت زدایی هوای فشرده از درایر صنعتی استفاده میکنند. استفاده از درایر صنعتی در کمپرسور ها سبب پایین آمدن دمای دستگاه شده و آب و بخار موجود در درون کمپرسور را به طور کامل خشک میکند.

کمپرسور دارای یک شیر جدا می باشد که آب و بخار جذب شده توسط درایر صنعتی از طریق این شیر بصورت خودکار تخلیه می شود. درایر صنعتی از تجهیزات مختلف خطوط انتقال در برابر پوسیدگی و سایر آسیب ها محافظت میکند و سبب افزایش کیفیت کار در مخزن کمپرسور می شود.

رعایت یک سری نکات در خرید درایر صنعتی ضروری می باشد. قبل از خرید درایر صنعتی بهتر است ابعاد مورد نیاز درایر صنعتی را بررسی کنید. اگر ابعاد درایر صنعتی خیلی کوچک باشد کارایی لازم جهت خشک کردن هوا را نخواهد داشت پس میتوان گفت انتخاب سایز و ابعاد درایر صنعتی بسته به نوع کمپرسور اهمیت زیادی دارد. یکی دیگر از عواملی که در خرید درایر صنعتی باید به آن دقت شود کشور سازنده و متریال به کار رفته در ساختار درایر صنعتی می باشد.

قبل از خرید درایر صنعتی میتوانید با کارشناسان شرکت هوا تجهیز خاورمیانه در ارتباط باشید تا کارشناسان ما اطلاعات لازم در مورد درایر صنعتی را در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید درایر صنعتی مورد نیاز خود را به درستی انتخاب کنید.