تجهیزات تصفیه هوای فشرده

تجهیزات تصفیه هوای فشرده

تجهیزات تصفیه هوای فشرده
استفاده از تجهیزات تصفیه هوای فشرده در کمپرسور ها سبب افزایش عمر و راندمان میکروفیلتر ها، دایرها، اکسیژن و نیتروژن ساز می شود. تجهیزات تصفیه هوای فشرده بعد از کمپرسور نصب می شوند و بوسیله تجهیزات تصفیه هوای فشرده حجم زیادی از آب، روغن و سایر ذرات معلق در هوا گرفته میشود و بصورت خودکار از سیستم خارج می شود.

استفاده از تجهیزات تصفیه هوای فشرده سبب بالا بردن کیفیت هوای فشرده می شود و بوسیله تجهیزات تصفیه هوای فشرده ، هوا در کمترین زمان و بدون اتلاف وقت فشرده می شود. و از طرفی دیگر سبب کاهش هزینه های اضافی برای تصفیه هوا می شود. طراحی تجهیزات تصفیه هوای فشرده بصورتی است که میتواند ذرات روغن تا ۳ppm و ذرات جامد موجود در هوا تا ۳ میکرون و رطوبت هوا را تا درصد زیادی کاهش دهد.

شرکت هوا تجهیز خاورمیانه با تکیه بر سال ها فعالیت در حوزه فنی و مهندسی و طراحی، ساخت و مونتاژ و واردات تجهیزات تصفیه هوای فشرده و درایر های صنعتی، تامین انواع کمپرسورهای اسکرو اویل فری و فشار قوی در نظر دارد که نقش خود را در پیشرفت صنعتی کشور عزیزمان به نحو احسن ایفا کند و در همین راستا تمامی پرسنل جوان، مجرب، با انگیزه و سخت کوش این مجموعه در تمامی نمایندگی ها با تلاش و پیگیری مجدانه به انجام وظیفه می پردازند. تیم هوا تجهیز خاورمیانه امیدوار است با توجه به نیاز روز افزون بازار کشور به روابط بین المللی ، ارتباط و تعامل با شرکت های خارجی، با مدرن ترین تجهیزات و قطعات با مدیریتی منظم و یکپارچه بیش از پیش در جهت پیشرفت و ارتقا کیفیت خدمات و محصولات گام بردارد.