مولد اکسیژن Oxygen Generator

مولد اکسیژن Oxygen Generator

مولد اکسیژن Oxygen Generator

مولد اکسیژن Oxygen Generator، اکسیژن را از هوا جدا می کند تا گاز بتواند بلافاصله به فرآیندهای صنعتی وارد شود یا در مخازن تحت فشار ذخیره شود. مولد اکسیژن Oxygen Generator در ده‌ها کاربرد صنعتی از استخراج طلا گرفته پالایشگاه های نفت استفاده می‌شوند. هوای فشرده مورد استفاده در فرآیند تولید اکسیژن دارای ترکیبی مشابه با هوای محیط با ۲۱% اکسیژن و ۷۸% نیتروژن است. کاربردهایی که از محصول مولد اکسیژن Oxygen Generator ، سود می برند متنوع هستند و شامل کارخانجات صنعتی، آزمایشگاه ها، صنایع پزشکی، غنی سازی هوا یا احتراق با سوخت اکسی (مانند شیشه، کوره های سیمان، و پالایش فلزات)، ذوب فلزات، پالایشگاه های نفت  و تصفیه زباله های گازی، می شوند.

تولید اکسیژن گازی از هوای فشرده در محل، با استفاده از مولد اکسیژن، یک جایگزین مقرون به صرفه، قابل اعتماد و ایمن برای منابع سنتی گاز اکسیژن مانند سیلندرها یا مایع برودتی است. هر Oxygen Generator ، مجهز به عملکرد شروع و توقف خودکار است که Oxygen Generator ، را قادر می سازد تا به طور خودکار با توجه به مصرف شروع و متوقف شود. همچنین فناوری Oxygen Generator ما، راه حل ها و روش هایی را در زمینه تولید اکسیژن برای بیمارستان ها، داروخانه ها و تصفیه آب ارائه می دهد. مولد اکسیژن Oxygen Generator ، وسیله ای است که عمدتاً برای فیلتر کردن اکسیژن هوای جو استفاده می شود. هوای اتمسفر از هفتاد و هشت درصد (۷۸ ℅) نیتروژن، بیست و یک (۲۱ ℅) اکسیژن و درصد باقیمانده که از گازهای دیگر (مانند آرگون و دی اکسید کربن) تشکیل شده است.

یک مولد اکسیژن Oxygen Generator ، که می تواند در اندازه ها و نسبت های مختلف باشد، برای جداسازی این اکسیژن برای مصارف یا اهداف مختلف استفاده می شود. سه نوع مختلف از مولد اکسیژن Oxygen Generator وجود دارد که اغلب بر اساس روش تولید اکسیژن و استفاده از آنها، متمایز می شوند.

انواع مولد اکسیژن Oxygen Generator شامل موارد زیر است

  • ژنراتور اکسیژن PSA
  • دستگاه اکسیژن ساز غشایی
  • مولد اکسیژن کرایوژنیک

شرکت هوا تجهیز خاورمیانه، با بیش از ۱۸ سال فعالیت، یک تولید کننده و تامین کننده تجهیزات جداسازی هوا در سطح ملی تبدیل شده است. محصولات برجسته ما شامل مولد اکسیژن  PSA، مولد نیتروژن  PSA، مولد اکسیژن VPSA، تجهیزات تصفیه هوای فشرده و غیره است. ما، با بیش از ۱۸ سال در طراحی و ساخت تجهیزات جداسازی هوا، قادر به ارائه بهترین راه حل های قابل اعتماد، مناسب و مقرون به صرفه هستیم. ما با افتخار، فناوری را در محصولات ادغام می کنیم و هزینه مصرف گاز را برای مشتریان کاهش می دهیم. خدمات فوق العاده ای ارائه می دهیم که همیشه فراتر از انتظارات مشتریان است. هدف ما از زمان تأسیس، ارائه نه تنها سیستم های جداسازی هوا در محل، بلکه راه حل های جامع برای استفاده از گاز است.

ممکن است به دنبال بهترین مولد اکسیژن Oxygen Generator برای خرید باشید، یا ممکن است بخواهید درباره مولدهای اکسیژن و اینکه چگونه می توانند برای شما مفید باشند، بیشتر بدانید در جای درستی هستید. برای کسب اطلاعات بیشتر، با ما در تماس باشید.