مخزن ذخیره سازی هوای فشرده فشار قوی

مخزن ذخیره سازی هوای فشرده فشار قوی

مخزن ذخیره سازی هوای فشرده فشار قوی

مخزن ذخیره سازی هوای فشرده جزئی از کمپرسور هوا و در عین حال بسیار حیاتی است به طوری که اطمینان از ظرفیت کافی برای مخزن ذخیره سازی به شما کمک می کند تا کارایی و عملکرد سیستم هوای فشرده خود را بهبود بخشید به علاوه یک سیستم هوای فشرده فشار قوی با سه گروه فشار کاری طراحی شده است که می تواند به شما کمک کند مخزن ذخیره سازی هوای مناسب را برای کاربردهای صنعتی خود پیدا کنید.

مخزن هوای فشرده فشار قوی بخشی جدایی ناپذیر از هر سیستم هوای فشرده است و هدف اصلی از این کار این است که به عنوان ذخیره سازی موقت عمل کند تا اوج تقاضا از سیستم شما را برآورده کند و راندمان کارکرد صنعت شما را بهینه کند.

انواع مخزن ذخیره سازی هوای فشرده بر اساس نوع فشار کاری

– مخزن ذخیره سازی هوای فشرده فشار قوی
– مخزن ذخیره سازی هوای فشرده فشار معمولی
– مخزن ذخیره سازی هوای فشرده فشار استاندارد

دمای فشار کاری مخزن ذخیره سازی هوای فشرده فشار قوی معمولا بیشتر از مخزن ذخیره سازی هوای فشرده نرمال و استاندارد است به طوری که محدوده بیشتر از ۳۰بار را شامل می شود زیرا این مخازن فشار قوی بایستی توانایی تحمل فشارهای بالا را داشته باشد بنابراین تفاوت آن با سایر مخازن ذخیره سازی فشار نرمال و استاندارد در نوع جنس بدنه، ضخامت دیواره ها و تجهیزات استفاده شده در ساخت مخزن ذخیره سزی فشار قوی است.

مخزن ذخیره سازی هوای فشرده تحمل فشار ۲۰ درصد بیشتر از مدل استاندارد و نرمال را دارد به علاوه مخزن ذخیره سازی هوای فشرده فشار قوی به راحتی در فشار ثابت در دسترس است، در حالی که در هزینه های انرژی صرفه جویی می کند به طوری که استفاده از مخزن ذخیره سازی هوای فشرده فشار قوی طول عمر کمپرسور را افزایش می دهد و باعث صرفه جویی در هزینه های انرژی می شود و برای کاربردهای فشار بالا ایده آل است.

مشخصات فنی مخزن ذخیره سازی هوای فشرده فشار قوی

– نوع مواد : آلومینیوم و فولاد مقاوم ST37
– برنامه های کاربردی : استفاده در صنایع مختلفی همچون تهویه، نفت و گاز، تولید ظروف پت و سایر صنایع مربوطه
– سایر مشخصات : به دلیل استفاده از دمای حداکثری فشار قوی به صورت عمودی استفاده می شود
– حداکثر فشار کاری : ۳۰-۴۰ بار
– ظرفیت مورد استفاده
حداقل : ۱۰ لیتر
حداکثر : ۱۰۰۰۰ لیتر

مزایای استفاده از مخزن ذخیره سازی هوای فشرده فشار قوی

– فشار ثابت را حفظ می کند
– ذخیره هوای فشرده
– جلوگیری از سایش و پارگی موتور کمپرسور
– از بین بردن تراکم هوا

هزینه مخزن ذخیره سازی هوای فشرده فشار قوی

عوامل زیادی بر قیمت مخزن ذخیره سازی هوای فشرده تأثیر می‌گذارد به طوری که در بازار طیف گسترده ای از قیمت ها و همچنین طیف وسیعی از عملکرد وجود دارد که البته هزینه مخزن ذخیره سازی هوای فشرده به نیازهای شما بستگی دارد، مانند

– مقدار فشار مورد نیاز ( فشار قوی، فشار نرمال یا فشار استاندارد)
– مقدار حجم خروجی مورد نیاز (CFM)
– مقدار فضای مورد نیاز در دسترس

در این مجموعه ما قادریم بدون از دست دادن هیچ یک از عملکردهای کلیدی مخزن ذخیره سازی هوای فشرده ارزش زیادی را با قیمت رقابتی به مشتریان خود ارائه دهیم به طوری که مخزن ذخیره سازی هوای فشرده ما بر اساس مدل “انتخاب ساده” ساخته شده اند. نصب، راه اندازی و نگهداری تجهیزات ما ساده است بنابراین با حذف بسیاری از پیچیدگی‌های عملکرد مخازن ذخیره سازی هوای فشرده خود، شما را قادر می‌سازیم تا کار خود را با عملکرد بهتر انجام دهید.