خشک کن جذبی بدون هیتر

خشک کن جذبی بدون هیتر

خشک کن جذبی بدون هیتر

تصفیه هوای فشرده به صورت کارآمد، یک عنصر حیاتی در هر سیستم است. آلودگی ناشی از خاک، روغن و آب به طور بالقوه می تواند منجر به طیف وسیعی از مسائل، از جمله خوردگی لوله، آسیب به قطعات داخلی سیستم، محصولات فاسد شده، و نگهداری تجهیزات، شود. همه اینها منجر به خرابی های غیرمنتظره تعمیرات و نگهداری، می شود. خشک کن جذبی بدون هیتر، که نقش حیاتی در سیستم هوای فشرده را ایفا می کند، هوای فشرده را خنک می کند تا بخار آب متراکم و سپس جدا شود.

هوای فشرده تمیز و خشک کمک می کند تا مطمئن شوید که سیستم هرگز به خطر نمی افتد. این خشک کن های جذبی بدون هیتر، معمولا برای کیفیت هوای کلاس ۳ بهینه شده اند، مواد مصرفی پرهزینه و نیاز به تعویض دوره ای قطعات ندارند.  چرخ های درام یا مهره های خشک کن. معمولاً برای دمای ورودی زیر ۲۰ درجه سانتیگراد مورد نیاز است که نیاز به تجهیزات با تعمیر و نگهداری بالا را کاهش می دهد. هر خشک کن جذبی بدون هیتر، همچنین دارای یک صفحه کنترل است که به اپراتورها اجازه می دهد تا نقطه شبنم، دمای بالا، پایین و دمای بالای محیط را کنترل کنند.

خشک کن جذبی بدون هیتر، از هوای خشک برای حذف بخار آب، استفاده می کنند که در آن نقطه از چرخه آب، استفاده نمی شود. این خشک کن ها برای کار به مقدار زیادی بخار یا برق نیاز دارند. خشک کن جذبی بدون هیتر، خشک کن بدون حرارت از هوای خشک تولید شده برای حذف بخار آب استفاده می کند. اصل کار کلی خشک کن جذبی بدون هیتر، خشک کردن هوا، است. نقطه شبنم فشار معمولی (PDP) که در خشک کن جذبی بدون هیتر، استفاده می شود -۴۰ درجه سانتیگراد است که آنها را برای تامین هوای بسیار خشک مناسب می کند. روش های مختلفی برای بازسازی ماده خشک کننده وجود دارد و روش مورد استفاده، تعیین کننده نوع خشک کن جذبی بدون هیتر، است. انواع کم مصرف تر معمولاً پیچیده تر و در نتیجه خرید آنها گران تر است.

شرکت هوا تجهیز خاورمیانه، تولید کننده و تامین کننده قوی سیستم تجهیزات فشرده سازی هوا از جمله خشک کن جذبی بدون هیتر،  است. خشک کن جذبی بدون هیتر،  به طور گسترده ای برای صنایع دارویی، شیمیایی، آزمایشگاهی استفاده می شود. سیستم خشک کن جذبی عمدتاً شامل: خشک کن جذبی هیتردار و بدون هیتر، خشک کن هوا، فیلتر هوا، کمپرسور فرکانس مغناطیسی، خنک کننده هوا، فیلتر هوا با دقت بالا و غیره است. همچنین ما می توانیم بر اساس نیاز خاص شما، خشک کن جذبی را عرضه کنیم. خشک کن جذبی بدون هیتر، جاذب های نوسانی فشاری هستند که برای حفظ گرمای جذب در طول فرآیند خشک کردن طراحی شده اند.