کمپرسور هوای فشرده

کمپرسور هوای فشرده

کمپرسور هوای فشرده
کمپرسور هوای فشرده دستگاهی است که برای فشرده و متراکم کردن هوا استفاده می شود. کمپرسور هوای فشرده یک ورودی به نام هواساز دارد که از طریق این ورودی هوا را مکیده و به داخل مخزن می فرستد. هوای فشرده در مخزن کمپرسور هوای فشرده باقی می ماند و زمانی که از مخزن به بیرون منتقل می شود با انرژی جنبشی که تولید می کند سبب پیشبرد سریعتر کارها در اکثر صنایع می مشود.

کمپرسور هوای فشرده دینامیکی

کمپرسور هوای فشرده دینامیکی عملیات فشرده سازی را به صورت دینامیکی و با کمک پره های دواری که با سرعت بالا میچرخند انجام میدهد. دیفیوژر ها و ولوت هایی که در ساختار کمپرسور هوای فشرده دینامیکی وجود دارد انرژی جنبشی هوا را به فشار ساکن تبدیل میکند. کمپرسور هوای فشرده دینامیکی در دو نوع جریان محوری و جریان شعای موجود می باشند.

کمپرسور هوای فشرده جریان محوری: مکانیزم حرکت این نوع از کمپرسور هوای فشرده بوسیله پره های دواری است که برروی روتور نصب شده است. از کمپرسور هوای فشرده جریان محوری در توربین های گازی استفاده میکنند.

کمپرسور هوای فشرده جریان شعاعی: کمپرسور هوای فشرده جریان شعاعی با نام کمپرسور گریز از مرکز نیز شناخته می شود و مکانیزم کارکر این نوع کمپرسور هوای فشرده با بهره گیری از نیروی گریز از مرکز برای بالا بردن انرژی جنبشی گاز می باشد.

شرکت هوا تجهیز خاورمیانه یک شرکت فعال و معتبر در زمینه تولید انواع کمپرسور هوای فشرده در ایران می باشد. این شرکت دارای چندین سال تجربه در زمینه تولید و ساخت کمپرسور هوای فشرده بوده و توانسته بهترین و با کیفیت ترین کمپرسور هوای فشرده را برای مشتریان خود ارائه دهد. شرکت هوا تجهیز خاورمیانه ارائه دهنده تمامی قطعات جانبی کمپرسور هوای فشرده به صورت اورجینال می باشد. در صورت نیاز به مشاوره در رابطه با خرید کمپرسور هوای فشرده میتوانید با مشاوران مجرب شرکت هوا تجهیز خاورمیانه در ارتباط باشید.