مولد هیدروژن Hydrogen Generator

مولد هیدروژن Hydrogen Generator

نگرانی دیگری که اغلب توسط آزمایشگاه ها ذکر می شود، در مورد ایمنی تولید هیدروژن در محل به دلیل ویژگی های انفجاری گاز هیدروژن است. این نگرانی‌ها توسط مولدهای هیدروژن Hydrogen Generator آزمایشگاهی کاهش می‌یابد، زیرا مقدار گاز تولید شده به قدری کم است که هفته‌ها طول می‌کشد تا نسبت هیدروژن به هوا در یک آزمایشگاه استاندارد، حتی بدون تهویه، در صورت نشت به سطح انفجاری برسد. علاوه بر این، مولدهای هیدروژن Hydrogen Generator ما، دارای ویژگی‌های ایمنی استاندارد پیشرفته داخلی هستند که سیستم‌های هشدار و خود عیب‌یابی پیشرفته را در خود جای داده‌اند، به این معنی که اگر نشتی رخ دهد، ژنراتور تولید را متوقف می‌کند و به کاربر اطلاع می‌دهد که مشکلی نیاز به حل دارد.

مولدهای هیدروژن، یکی از کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین سرمایه گذاری هایی هستند که یک آزمایشگاه می تواند انجام دهد. آنها در طیف گسترده ای از صنایع و بخش ها، از جمله تجزیه و تحلیل مواد غذایی، نظارت بر محیط زیست و پزشکی استفاده می شوند. تکنسین های آزمایشگاهی با لمس یک دکمه می توانند هیدروژن خالص و با کیفیت بالا را در صورت نیاز تولید کنند. مولدهای هیدروژن Hydrogen Generator نه تنها اقتصادی تر از سیلندرهای فشار قوی گاز سنتی هستند، بلکه ایمن تر هستند.

هیدروژن یا گاز H2 یک گاز سریع است که در آزمایشگاه ها برای تجزیه و تحلیل استفاده می شود. مولد هیدروژن Hydrogen Generator ماشینی است که برای تولید هیدروژن از آب، با استفاده از فرآیندی به نام الکترولیز استفاده می شود. برای بیش از ۱۸ سال، مجموعه هواساز خاورمیانه، مولد هیدروژن Hydrogen Generator را برای آزمایشگاه ها و به ویژه برای کروماتوگرافی گازی ( GC ) و طیف سنجی جرمی (GC-MS) ارائه می دهد.  مولد هیدروژن در مقایسه با سایرین دارای ویژگی های بسیار منحصر به فردی هستند. آنها یک جایگزین واقعی برای سیلندرها و هلیوم به عنوان گاز حامل ارائه می دهند. آنها به فناوری پیشرفته و ثبت شده مجهز هستند که الزامات GC را برای همه OEM های ابزار اصلی برآورده می کند.

مولد هیدروژن LNI H2 که مجهز به فناوری غشای تبادل پروتون (PEM) هستند، کوچکترین و قدرتمندترین ژنراتورهای بازار با دبی ۱۰۰ سی سی در دقیقه تا ۴۰۰۰ سی سی در دقیقه و فشار تا ۱۶ بار با خلوص بسیار بالا هستند. یک مولد هیدروژن Hydrogen Generator همچنین برای افرادی مناسب است که نگران ذخیره مقادیر زیادی گاز قابل اشتعال در آزمایشگاه خود هستند. مولدهای هیدروژن Hydrogen Generator اغلب برای راه اندازی دستگاه های کروماتوگرافی گازی (GC) و همچنین برای تامین هیدروژن برای واکنش های شیمیایی استفاده می شوند.

شرکت هوا تجهیز خاورمیانه، با بیش از ۱۸ سال تخصص و نوآوری، قابلیت اطمینان و پایداری را برای آزمایشگاه تحلیلی شما فراهم می کند. عملکرد بالای مولد نیتروژن Hydrogen Generator ما، راه حل ایده آل را برای کاربردهای کروماتوگرافی گازی (GC) ایجاد می کند و جایگزینی اقتصادی و ایمن برای سیلندرهای هلیوم و گاز ارائه می دهد.