فیلتر جداسازی آب کمپرسور Water Separator

فیلتر جداسازی آب کمپرسور هوای فشرده را از روغن مایع و ذرات کثیفی پاک می کند و بدون توجه به اندازه فشار ورودی و نوسانات جریان، همیشه فشار خروجی را ثابت نگه می دارد همچنین فیلتر جداسازی آب کمپرسور دارای وزن سبک، اندازه کوچک و نصب و نگهداری آسان است. فیلتر جداسازی آب برای کمپرسورها فیلترهای تخصصی هستند که برای حذف رطوبت و قطرات آب از هوای فشرده طراحی شده اند .

این فیلتر جداسازی آب معمولاً در پایین دست کمپرسور نصب می شوند تا از تجهیزات پایین دست در برابر اثرات مخرب رطوبت محافظت کند. هنگامی که هوا فشرده می شود، دما افزایش می یابد و باعث می شود رطوبت موجود در هوا متراکم شود و به قطرات آب تبدیل شود که این قطرات می توانند با روغن و سایر آلاینده های موجود در سیستم هوای فشرده مخلوط شوند و منجر به خوردگی، آسیب به تجهیزات و مسائل دیگر شوند.

فیلتر جداسازی آب برای کمپرسورها از روش های مختلفی مانند فیلترهای ادغام کننده، جداکننده های گریز از مرکز و خشک کن های یخچالی برای حذف رطوبت هوای فشرده استفاده می کنند. فیلترهای ادغام شده با فشار دادن هوای فشرده به داخل فیلتر جداسازی آب کمپرسور که قطرات رطوبت را جذب می کند و آنها را به قطرات بزرگتر تبدیل می کند که می توانند تخلیه شوند، کار می کنند .

جداکننده‌های گریز از مرکز از یک حرکت چرخشی برای جدا کردن رطوبت و سایر آلاینده‌ها از هوای فشرده استفاده می‌کنند، در حالی که خشک‌کن‌های یخچالی از فرآیند خنک‌سازی برای متراکم کردن رطوبت و حذف آن از هوا استفاده می‌کنند. فیلتر جداسازی آب کمپرسور Water Separator برای اطمینان از عملکرد صحیح سیستم های هوای فشرده حیاتی هستند و به آنها در جلوگیری از خوردگی و آسیب های دیگر به تجهیزات پایین دست کمک می کنند و همچنین کیفیت هوای فشرده را برای استفاده در کاربردهای مختلف تضمین می کنند. این فیلترهای جداسازی آب در طیف وسیعی از اندازه ها و ظرفیت ها برای مدل ها و کاربردهای مختلف کمپرسور در مجموعه ما موجود هستند.

مزایای فیلتر جدا سازی آب کمپرسور Water Separator

– کاهش زنگ زدگی رطوبت خطوط لوله و آسیب به سوپاپ ها، سیلندرها، قطعات الکترونیکی و سایر تجهیزات
– محافظت از فیلتر در برابر آلودگی توسط مقدار زیادی مایع
– محافظت از پیش فیلتر خشک کن
– مکنده حذف موثر مایعات و روغن ها در تمام سیالات، به طوری که ۹۹ درصد آب و روغن مایع را می توان حذف کرد
– دارای اندازه کوچک و وزن سبک
– نصب راحت در اتصال خط لوله
– بدون تعمیر و نگهداری و قابل اعتماد
– دارای کیفیت عالی و پایداد

نیازهای شما کار ما است، ما بهترین کیفیت را به شما ارائه خواهیم داد، ترکیبی از فیلترهای جداسازی آب کمپرسور، فیلترهای کربنی، شیر برقی ۳ جهته و رضایت بخش ترین خدمات را برای کسانی که می خواهند در مورد شرکت و محصولات ما بدانند ارائه می دهیم. لطفا در اسرع وقت با ما تماس بگیرند.