پایه فیلترهای سپراتور و روغن

این نگهدارنده فیلتر یا همان پایه فیلترهای سپراتور و روغن به شما این امکان را می دهد که فیلتر روغن و سپراتور خود را در محفظه موتور کمپرسور نصب کنید به طوری که در پایه فیلترهای سپراتور و روغن از رزوه ¾ اینچ برای نصب راحت و آسان فیلتر استفاده می شود به طوری که پایه فیلترهای سپراتور و روغن امکان جابجایی فیلترهای سپراتور و روغن را در دستگاه کمپرسور فراهم می کند.

پایه فیلترهای سپراتور و روغن برای جابجایی فیلتر روغن استفاده می‌شود و اغلب زمانی که فضای تعویض قطعات کمپرسور اسکرو کم است از پایه فیلتر برای جابجایی استفاده می شود به طوری که این پایه فیلترهای سپراتور و روغن در انواع مختلف و سایزهای متفاوتی در این مجموعه موجود است همچنین پایه فیلترهای سپراتور و روغن به صورت یک رزوه ای و دو رزوه ای همراه با یک پورت و دو پورت ساخته می شوند همچنین پورت های سمت راست و سمت چپ که هر کدام جهت نصب فیلتر روی پایه فیلتر در موقعیت های مناسب قرار می گیرند.

جابجایی فیلترهای سپراتور و روغن یک راه عالی برای رفع مشکلات ایجاد شده توسط محفظه کوچک موتور کمپرسور اسکرو، بهبود فاصله از زمین برای فیلتر، جابجایی فیلتر کوچک به یک فیلتر سایز بزرگ، یا به سادگی قابل کنترل کردن تغییرات روغن است بنابراین اگر برای جابجایی فیلتر خود به پایه فیلترهای سپراتور و روغن نیاز دارید، مجموعه ما همه چیز را برای ساده کردن این فرآیند تعویض فیلتر موجود دارد.

پایه فیلترهای سپراتور و روغن ما جزء اصلی یک سیستم کمپرسور اسکرو هستند که دارای ساختار آلومینیومی با ماشینکاری قوی است. پایه فیلترهای سپراتور و روغن ما از اتصالات مهر و موم شده استفاده می کند و عملکرد مطمئن و بدون نشتی را تضمین می کند و از فولاد ضد زنگ با کیفیت بالا در اندازه های مختلف رزوه ای ساخته شده است تا با اندازه های فیلترهای معمولی مطابقت داشته باشد.

مشخصات پایه فیلترهای سپراتور و روغن

– امکان جابجایی راحت و آسان فیلتر سپراتور و روغن
– عملکرد مطمئن بدون نشتی را تضمین می کند
– در اندازه های مختلف رزوه ای موجود است

مجموعه ما در زمینه تامین و فروش کلیه تجهیزات و قطعات سیستم های کمپرسور دارای طیف گسترده ای از محصولات و قطعات از جمله رادیاتورها، واحدهای هواساز (ایراند )، انواع پنل های کنترل و انواع فیلتر و پایه فیلترهای سپراتور و روغن می باشد همچنین ما با استفاده از تیم فروش و کارشناسان متخصص آماده ارائه بهترین خدمات و کارآمد ترین راه حل ها برای مشتریان خود هستیم.