شیرآلات کمپرسور

شیرآلات کمپرسور

شیرآلات کمپرسور
شیرآلات کمپرسور جزو تجهیزاتی هستنید که جریان و فشار ورودی به کمپرسور ها را کنترل میکنند. شیرآلات کمپرسور از تجهیزات اساسی در سیستم لوله کشی کمپرسور ها را بشمار رفته و برای انتقال مایعات، گازها و بخارات بکار میروند.

شیرآلات کمپرسور اگر به درستی عمل نکنند سبب بروز مشکلات و آسیب در سیکل تبرید می شود و باعث می شود که فشار و دمای بیش از حدی وارد سیستم شود. به همین دلیل برای افزایش بازدهی سیستم ها وجود شیرآلات کمپرسور ضروری می باشد تا بوسیله باز و بسته کردن به موقع مسیر های ورودی و خروجی سبب کاهش مصرف انرژی شود.

شیرآلات کمپرسور انواع مختلفی دارند و هر کدام از شیرآلات کمپرسور بکار رفته در دستگاه ها وظیفه متفاوتی دارد. برخی از مهمترین شیرآلات کمپرسور شامل موارد زیر می باشد

شیر انبساط: وظیفه اصلی این شیر کاهش فشار مایع یا گاز سرکننده از خروجی کنداسور می باشد.

شیر برقی: از شیر برقی در زمان هایی که دمای محیط و ترموستات یکسان نباشد استفاده میکنند. شیر برقی از ورود مبرد به درون کمپرسور جلوگیری میکند و زمانی که هوای محیط خوب نباشد بکار میرود. زمانی که شیر برقی فعال باشد اجازه عبور مبرد به کمپرسور را می دهد.

شیر اطمینان: این شیر بوسیله یک فنر بسته شده و زمانی که فشار به پشت شیر می رسد، شیر اطمینان باز می شود. با باز شدن این شیر ، مقداری از سیال به بیرون می ریزد و سبب ایمن سازی دستگاه می شود. از شیر اطمینان در جاهایی که فشار کاری زیاد باشد استفاده میکنند.

شرکت هوا تجهیز خاورمیانه مهندسان حرفه ای و با تجربه ای دارد و توانسته بهترین و با کیفیت ترین شیرآلات کمپرسور را به مشتریان خود ارائه دهد. شرکت هوا تجهیز خاورمیانه چندین سابقه در زمینه تامین و فروش شیرآلات کمپرسور را دارد و جزو شرکت های موفق در این زمینه می باشد. در صورت نیاز به خرید شیرآلات کمپرسور میتوانید مشاوره های لازم را از کارشناسان ما دریافت کنید.