پایه فیلترهای کمپرسور اسکرو

پایه فیلترهای کمپرسور اسکرو قسمتی است که فیلترهای کمپرسور اسکرو روی آن نصب می شود همچنین پایه فیلترهای کمپرسور اسکرو از آلومینیوم ساخته شده و دارای رزوه ۳/۴ می باشد به طوری که پایه فیلترهای متنوعی با مواد مختلف در بازار موجود است. به عنوان مثال، برخی از پایه فیلترهای کمپرسور اسکرو از چدن ساخته شده اند و البته پایه فیلترهای آلومینیومی کیفیت بسیار بهتری نسبت به چدن دارند. در واقع این پایه فیلترهای کمپرسور اسکرو شامل محلی برای نصب فیلتر روغن، نصب فیلتر جدا کننده و ترموستات است.

کاربرد اصلی فیلتر کمپرسور اسکرو

این پایه فیلتر برای بسیاری از فیلترهای پیچی استفاده می شود به طوری که این پایه فیلتر دارای مکانی برای نصب فیلترهای کمپرسور اسکرو می باشد که فیلتر روی آن قرار می گیرد همچنین هر پایه فیلتر دارای یک گذرگاه ورودی است که از طریق آن روغن ناخالص وارد پایه فیلتر می شود و سپس روغن تمیز برای تصفیه وارد فیلتر می شود و روغن تصفیه شده از مجرای خروجی پایه فیلترهای کمپرسور اسکرو خارج می شود.

نکته مهمی که بایستی هنگام خرید پایه فیلترهای کمپرسور اسکرو به خوبی بررسی کنید این است که نباید هیچ گونه انسداد یا نقصی در مسیر مجرای روغن کمپرسور اسکرو وجود نداشته باشد زیرا در صورت انسداد کانال ها جریان روغن قطع می شود و عملکرد موتور کمپرسور اسکرو را مختل می کند.

پایه فیلتر یکی از قطعات پر مصرف و کاربردی در کمپرسورهای اسکرو می باشد به طوری که طراحی خاص و مدرن این پایه فیلترها تولید و تعمیر کمپرسور اسکرو را آسان کرده و فضای به کار رفته در کمپرسور اسکرو نیز بسیار مطلوب خواهد بود.

پایه فیلترهای کمپرسور اسکرو از مواد آلیاژ با کیفیت بالا، بادوام و مقاوم در برابر سایش ساخته شده است، عمر طولانی دارد، نصب آسانی دارد و باعث سهولت گردش روغن در کمپرسور اسکرو می شود همچنین فنر تقویت شده در پایه فیلترهای کمپرسور اسکرو به راحتی فرسوده نمی شود، طول عمر بالایی دارد و ‌عملکرد مینیمم پرشر ولو را تضمین می‌کند.

مجموعه ما در خدمات فیلترهای کمپرسور اسکرو و همچنین پایه و قطعات فیلتر تخصص دارد همچنین به منظور پاسخگویی به تقاضای بازار، ما پایه فیلترهای کمپرسور اسکرو را با کیفیت خوب و با بهترین قیمت به شما پیشنهاد می کنیم همچنین مجموعه ما در زمینه تامین و تهیه کلیه تجهیزات و قطعات سیستم های کمپرسور دارای طیف گسترده ای از محصولات و قطعات از جمله رادیاتورها ، واحدهای هواساز (ایراند )، شیرهای برقی ، انواع پنل کنترل ها ، سنسورها ، انواع فیلترهای هوا روغن و سپراتور می باشد همچنین تیم فروش ما با کارشناسان متخصص در زمینه فروش و خدمات بهترین و کارآمد ترین راه حل ها را برای مشتریان خود ارائه می کنند.