کمپرسور دیزلی پرتابل

کمپرسور دیزلی پرتابل

یافتن یک کمپرسور دیزلی پرتابل مناسب برای تاسیسات شما یک تصمیم حیاتی است زیرا اگر دستگاهی بخرید که به اندازه کافی برای نیازهای شما قدرتمند نباشد، می تواند تجهیزات دیگر را در معرض خطر قرار دهد و کیفیت کار شما را مختل کند و اگر یکی از موارد بسیار سنگین را انتخاب کنید بیش از حد لازم هزینه خواهید کرد.

هیچ مزیتی برای آن هزینه اضافی دریافت نخواهید کرد بنابراین انتخاب صحیح کمپرسور دیزلی پرتابل نقش موثری در بازدهی کار شما دارد به طوری که می توانید برای انتخاب صحیح و درست کمپرسور دیزلی پرتابل با مجموعه هوا تجهیز خاورمیانه مشورت کنید چرا که مجموعه ما بیش از ۱۸ سال سابقه موفق در زمینه تولید انواع کمپرسورهای دیزلی پرتابل دارد.

عواملی انتخاب کمپرسور دیزلی پرتابل

نحوه و مکان استفاده از کمپرسور دیزلی پرتابل تا حد زیادی تعیین کننده نوع ماشین آلات شما است بنابراین به جای خرید گران ‌ترین یا قوی ‌ترین کمپرسور دیزلی پرتابل موجود یا انتخاب ارزان ‌ترین کمپرسور دیزلی پرتابل موجود در بازار، باید نیازهای خود را با توجه به این عوامل به دقت ارزیابی کنید.

۱- قابل حمل یا ثابت
۲- PSI (واحد اندازه گیری فشار)
۳- CFM (میزان حجم هوا)
۴- اسب بخار
۵- الزامات برق
۶- اندازه مخزن
۷- کاهش نویز
۸- سیستم خنک کننده
۹- هزینه

استفاده از کمپرسور دیزلی پرتابل

کمپرسور هوای قابل حمل یا همان کمپرسور دیزلی پرتابل برای تامین هوای فشرده در کارگاه های ساختمانی و جاده‌ای یا هر زمان که به هوای فشرده نیاز است و در جایی که کمپرسور ثابت مناسب نیست، استفاده می‌شود به علاوه کمپرسور دیزلی پرتابل به عنوان کمپرسورهای پشتیبان یا اضطراری برای کارخانه ها استفاده می شوند، به عنوان مثال زمانی که کمپرسور ثابت آنها نیاز به تعمیر و نگهداری دارد یا کار نمی کند آنها با موتورهای دیزلی کار می کنند، بنابراین نیازی به برق ندارند.

کاربرد کمپرسور دیزلی پرتابل

کمپرسورهای دیزلی پرتابل اسباب کار ساختمانی هستند به طوری که آن ها هوای فشرده و مقدار زیادی از آن را برای تامین انرژی انواع ابزارهای سنگین تامین می کنند به علاوه کمپرسور دیزلی پرتابل همچنین با نام های کمپرسور بکسل، کمپرسور متحرک یا به سادگی کمپرسور دیزلی شناخته می شوند به طوری که این جانوران دیزلی، هوای فشرده مورد نیاز برای انجام سخت ترین کارها را تامین می کنند.

کمپرسورهای دیزلی در انواع و اندازه‌ها وجود دارند اما وقتی در مورد کمپرسور دیزلی پرتابل یا قابل حمل صحبت می کنم، در مورد کمپرسور بزرگی صحبت می کنم که در کارهای ساختمانی استفاده می شود.

۱- استفاده در معادن
۲- کارخانجات صنعتی
۳- پیمانکاران عمرانی
۴- راهسازی و ساختمان
۵- اداره جات دولتی
۶- شهرداری ها و آب و فاضلاب

نمونه ای از کمپرسورهای دیزلی پرتابل ما

– کمپرسورهای دیزلی پرتابل از۱۶۰ CFM الی ۶۰۰ CFM

ما تمام کاربردهای شما را با محدوده کمپرسورهای دیزلی پرتابل کوچک و متوسط پوشش داده ایم به طوری که این کمپرسورهای دیزلی پرتابل ما قابل حمل، قدرتمند و مقاوم هستند و در معادن و سخت‌ترین مکان‌های کاری مستقر می‌شوند به علاوه برای کاربردهایی مانند سندبلاست، حفاری سنگ، انفجار شاتکریت، پیگینگ، حفاری جهت دار، ساخت و ساز عمومی و زیر ساخت ها ایده آل است.

– کمپرسورهای دیزلی پرتابل از ۵۰۰ CFM الی ۱۲۵۰ CFM

کمپرسورهای دیزلی پرتابل مخصوص حفاری چاه آب ما حفاری چاه را با کارایی بالا تضمین می کنند به طوری که خروجی در محدوده وسیعی از ترکیبات جریان و فشار به حداکثر می رسد بنابراین ما یک محدوده کمپرسورهای دیزلی پرتابل داریم که برای عمق های مختلف حفاری مناسب است، به طوری که مصرف سوخت، خروجی حفاری و زمان صرف شده برای حفاری همگی به بازگشت سرمایه بیشتر کمک می کنند.

مزایای ما

طیف وسیعی از کمپرسورهای دیزلی پرتابل هوا تجهیز خاورمیانه به دلیل عملکردشان، به ویژه به لطف موتور قدرتمند و طراحی آنها که قابلیت اطمینان هوای فشرده برتر را تضمین می کند، متمایز است همچنین مجموعه کمپرسورهای دیزلی پرتابل ما به دلیل ارگونومی آن که به جمع و جورترین کمپرسورهای موجود در بازار شناخته می شود و به دلیل سهولت تعمیر و نگهداری، دارای مزیت و برتری هستند.

به علاوه جداسازی روغن کمپرسور در ۳ مرحله انجام می شود که کیفیت هوای فشرده برتر را در تخلیه کمپرسور ارائه می دهد اما چیزی که غیر قابل انکار است تطبیق پذیری کمپرسورهای دیزلی پرتابل ما به لطف چندین پیکربندی است به طوری که کمپرسورهای دیزلی پرتابل ما را می توان به صورت متحرک، ثابت و یا روی کامیون و تریلی نصب کرد. ما یک هدف ساده داریم و آن ارائه بهترین تجهیزات مناسب برای برنامه شما است بنابراین مجموعه کمپرسورهای دیزلی پرتابل ما دارای دستگاه‌های قوی و سخت‌کوشی هستند که کارهای سخت را آسان می‌کنند.

انتخاب کمپرسور دیزلی پرتابل مناسب می تواند گیج کننده باشد و ممکن است زمان لازم برای انجام این فرآیند پیچیده را نداشته باشید اما مهم است که آن را درست انجام دهید بنابراین ما می توانیم به شما کمک کنیم چرا که مجموعه ما کارشناسانی دارد که همیشه در دسترس هستند تا به شما در خرید کمپرسور دیزلی پرتابل کمک کنند بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات ما همین امروز با ما تماس بگیرید.