میکرو فیلتر صنعتی

میکرو فیلتر صنعتی

میکرو فیلتر صنعتی
میکرو فیلتر صنعتی وسیله ای است که برای تهویه هوا در کمپرسور ها استفاده می شود. آلاینده های بسیار ریز موجود در هوا بوسیله میکرو فیلتر صنعتی تهویه شده و هوا با استفاده از دستگاه های مخصوص پاکسازی خواهد شد.

امروزه هوای فشرده در صنایع گوناگون کاربرد دارد و این هوای فشرده باید عاری از هرگونه گرد و غبار باشد لذا در کمپرسور ها از میکرو فیلتر صنعتی جهت تهویه استفاده می کنند. در صورتی که کمپرسور ها میکرو فیلتر صنعتی نداشته باشند ذراتی که در داخل هوا وجود دارد سبب آسیب دیدن تجهیزات مختلف کمپرسور می شود.

میکرو فیلتر صنعتی از دو قسمت اصلی فیلتر و هوزینگ تشکیل شده است و معمولا ساختار میکرو فیلتر صنعتی به گونه ای می باشد که فلیتر و المنت میکرو فیلتر صنعتی به راحتی قابل تعویض باشد. برای اینکه راندمان دستگاه کمپرسور افزایش یابد بهتر است میکروفیلتر صنعتی هر از گاهی بررسی کرد و در صورت نیاز فیلتر و یا المنت میکرو فیلتر صنعتی را تعویض کرد.

میزان جذب آلاینده ها در میکرو فیلتر صنعتی به عوامل مختلف از جمله فشار، دما و تراکم ذرات موجود در هوا بستگی دارد. میکرو فیلتر صنعتی میتوانند ذراتی تا اندازه ۰٫۰۱ میکرون را جذب کنند.

میکرو فیلتر صنعتی از جنس آلومینیوم می باشد تا از پوسیدگی و زنگ زدگی این فیلتر جلوگیری شود. میکرو فیلتر صنعتی وزن بسیار سبکی دارد لذا فشار کمتری به این فیلتر ها وارد می شود و احتمال آسیب دیدن میکرو فیلتر صنعتی به شدت کاهش میابد. یکی دیگر از ویژگی های میکرو فیلتر صنعتی این است که میتوان برروی این فیلتر نشانگر اختلاف فشار نصب کرد تا میزان فشار دقیق ورودی و خروجی را اندازه گرفت. از طرفی دیگر میکرو فیلتر صنعتی قابلیت تحمل فشار بالا را دارد به همین دلیل میتوان از میکرو فیلتر صنعتی در صنایع مختلف استفاده کرد.

میکرو فیلتر صنعتی در شرکت هوا تجهیز خاورمیانه در انواع سایز، حجم و قدرت تولید شده و به بازار عرضه می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه میکرو فیلتر صنعتی و آگاهی از قیمت میکرو فیلتر صنعتی میتوانید با مشاوران شرکت هوا تجهیز خاورمیانه در ارتباط باشید.