پایه فیلتر روغن

پایه فیلتر روغن

پایه فیلتر روغن
پایه فیلتر روغن قطعه ای فلزی است که روغن موتور برروی آن سوار می شود. فیلتر روغن از طریق یک سری روزه برروی پایه فیلتر روغن قرار میگیرد و این روزه های از جابجایی و تکان خوردن فیلتر روغن جلوگیری میکنند.

یکی از وظایف اصلی پایه فیلتر روغن ثابت نگه داشتن فیلتر روغن می باشد زیرا اگر فیلتر روغن ثابت نباشد امکان نشتی روغن وجود دارد. پایه فیلتر روغن یک لوله اضافی به موازات راه اصلی عبور روغن دارد که در صورت نیاز میتواند جریان روغن را از این قسمت عبور دهد.

به دلیل آنکه فیلتر روغن حجم زیادی از روغن را تصفیه میکند احتمال دارد در مواقعی ذرات آهن سبب مسدود شدن مسیر اصلی پایه فیلتر روغن شود، به همین دلیل این لوله اضافی که در ساختار پایه فیلتر روغن به موازات لوله اصلی قرار دارد اهمیت زیادی دارد زیرا از وارد شدن فشار بیش از حد به پایه فیلتر روغن جلوگیری میکند و از بروز حوادث خطرناک جلوگیری میکند.

شرکت هوا تجهیز خاورمیانه سال ها فعالیت در حوزه فنی و مهندسی و طراحی، ساخت و مونتاژ و واردات انواع پایه فیلتر روغن ، تجهیزات کمپرسور های هوای فشرده و درایر های صنعتی ،تامین انواع کمپرسورهای اسکرو اویل فری و فشار قوی در نظر دارد که نقش خود را در پیشرفت صنعتی کشور عزیزمان به نحو احسن ایفا کند و در همین راستا تمامی پرسنل جوان، مجرب، با انگیزه و سخت کوش این مجموعه در تمامی نمایندگی ها با تلاش و پیگیری مجدانه به انجام وظیفه می پردازند. تیم هوا تجهیز خاورمیانه امیدوار است با توجه به نیاز روز افزون بازار کشور به روابط بین المللی ، ارتباط و تعامل با شرکت های خارجی، با مدرن ترین تجهیزات و قطعات با مدیریتی منظم و یکپارچه بیش از پیش در جهت پیشرفت و ارتقا کیفیت خدمات و محصولات گام بردارد.