انواع واحد هواساز کمپرسور اسکرو Air End

قسمتی از کمپرسور که وظیفه آن مکش و فشرده سازی هوا است واحد هواساز کمپرسور اسکرو نامیده می شود. واحد هواساز کمپرسور اسکرو Air End دارای انواع مختلفی است که هر کدام با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی خود، کاربردهای متفاوتی در صنعت دارند.

از هواساز کمپرسور اسکرو Air End در صنایع گوناگون استفاده می شود به عبارتی انواع این کمپرسورها در تمامی ظرفیت ها به ویژه ظرفیت های بالا قابل نصب و راه اندازی می باشد به همین دلیل گزینه بسیار مناسبی برای استفاده در صنایع هستند.

انواع واحد هواساز کمپرسور اسکرو Air End

– واحد هواساز کمپرسور اسکرو Air End تک پیچ

در این نوع کمپرسورها یک پیچ در داخل پوسته استوانه ای وجود دارد که به دلیل شکل خاص خود باعث افزایش سرعت مولکول های هوای مکیده شده توسط توربین شده و آن را به سمت لوله خروجی می راند. در کمپرسور اسکرو بهتر است فاصله پوسته بین سیلندر خارجی و پیچ داخل آن باید تا حد امکان کوچک باشد تا از هدر رفتن انرژی و کاهش راندمان جلوگیری شود.

– واحد هواساز کمپرسور اسکرو Air End دو پیچ

در واحد هواساز کمپرسور اسکرو Air End دو پیچ، دو تکه پیچ با کمترین اصطکاک با یکدیگر در تماس بوده و با کمک یکدیگر هوا را با شدت بیشتری به جلو می راند بنابراین بهتر است بین این دو پیچ فاصله کمتر باشد همچنین برای کاهش اصطکاک بین این دو، واحد هواساز کمپرسور اسکرو Air End بازدهی بسیار بالاتری نسبت به تک پیچ دارد.

انواع واحد هواساز کمپرسور اسکرو روتورکمپ Air End

نام مدل حداکثر قدرت الکتروموتور حداکثر حجم هوای قابل تولید حداکثر حجم هوای قابل تولید وزن تقریبی
EVO 2 kw – ۱۵ hp 11 M3/min 1/6 ۱۵ Bar ۱۵ Kg
EVO 3 kw – ۲۵ hp 18/5 M3/min 2/8 ۱۵ Bar ۲۱ Kg
EVO 6 kw – ۵۰ hp 37 M3/min 5/5 ۱۵ Bar ۴۵ Kg
EVO 9 kw – ۷۵ hp 55 M3/min 8/4 ۱۵ Bar ۶۸ Kg
EVO 15 kw – ۱۲۵ hp 90 M3/min 14/4 ۱۵ Bar ۱۲۶ Kg
EVO 28 kw – ۲۱۰ hp 160 M3/min 26 ۱۵ Bar ۲۶۹ Kg

قیمت واحد هواساز کمپرسور اسکرو Air End

یکی از عوامل موثر بر قیمت واحد هواساز کمپرسور اسکرو Air End اندازه آن است چرا که واحد هواساز دارای انواع مختلفی است و هر چه سایز آن بزرگتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می شود. یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت انواع واحد هواساز کمپرسور اسکرو Air End قدرت موتور آن است و البته انواع برندهایی که موتور قدرتمندی دارند قیمت بالاتری دارند.

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت واحد هواساز کمپرسور اسکرو Air End کیفیت قطعات به کار رفته در تولید آن است و عامل دیگر کیفیت مونتاژ است که بر قیمت واحد هواساز کمپرسور اسکرو Air End تاثیر می گذارد به طوری که انواع واحد هواساز کمپرسور برای نیازهای مختلف صنعت و در انداره و کیفیت های متفاوتی ساخته می شوند که همگی این عوامل در قیمت تاثیر گذار هستند.

مجموعه ما در زمینه فروش انواع کمپرسور به همراه کلیه قطعات و لوازم مورد نیاز با بالاترین کیفیت به مشتریان خدمات ارائه می دهد همچنین محصولات ما دارای خدمات پس از فروش، گارانتی و پشتیبانی پس از فروش می باشد. کارشناسان ما در واحد فروش برای خرید، نصب و راه اندازی انواع کمپرسور به مشتریان خدمات مشاوره رایگان ارائه می دهند.