کمپرسور رفت و برگشتی Reciprocating

کمپرسور رفت و برگشتی Reciprocating

کمپرسور رفت و برگشتی Reciprocating یا کمپرسور پیستونی، از میل لنگ های پیستونی برای تحت فشار قرار دادن هوا و سایر گازها استفاده می کند و چگالی آنها را افزایش می دهد. کمپرسور رفت و برگشتی اغلب، برخی از حیاتی ترین و گران ترین سیستم ها در یک مرکز تولید هستند و سزاوار توجه ویژه ای، هستند.

خطوط لوله انتقال گاز، پتروشیمی ها، پالایشگاه ها و بسیاری از صنایع دیگر همگی به این نوع تجهیزات کمپرسور رفت و برگشتی Reciprocating وابسته هستند. کمپرسور رفت و برگشتی ما، برای استفاده با مبردهای طبیعی CO2 طراحی شده اند و راه حل مناسبی را برای بخش های تجاری، صنعتی، حمل و نقل و پمپ حرارتی، ارائه می دهند. مدل کمپرسور رفت و برگشتی Reciprocating برای سیستم های تک فاز و سه فاز یا، یکپارچه، مناسب بوده و به گونه ای طراحی شده اند که در برابر فشار بالا، مقاومت کنند.

این، به سهولت تعمیر و نگهداری و راه اندازی کارآمدتر و کم هزینه تر، کمک می کند. مشاغل مختلف در هر اندازه ای از کمپرسور رفت و برگشتی استفاده می کنند. برخی از صنایعی که به شدت از این نوع کمپرسور رفت و برگشتی استفاده می کنند شامل اتوسرویس، خدمات دندانپزشکی و انواع خدمات تفریحی می باشد. در اینجا نگاهی گذرا به برخی از رایج ترین کاربردهای کمپرسور رفت و برگشتی برای مشاغل مختلف از اندازه کوچک تا متوسط آورده شده است.

 

کاربرد کمپرسور رفت و برگشتی Reciprocating

– سند بلستر در ماشین آلات یا کارخانه ها
– سنباده کاری بدنه چوب یا خودکار
– رنگ آمیزی اسپری برای وسایل نقلیه
– تولید برف برای اسکی یا سایر اهداف سرگرمی
– دندانپزشکی و برخی ابزارهای پزشکی
– تفنگ، چکش و مته در ساخت و ساز
– تفنگ بادی برای تمیز کردن ماشین آلات

وقتی نوبت به نیازهای کمپرسور رفت و برگشتی شما می رسد، کار با شرکتی که می توانید به آن اعتماد کنید، در هزینه شما صرفه جویی می کند و آرامش بهتری برای شما، به ارمغان می آورد. مجموعه ما، طی چندین سال است که فروش، خدمات با کیفیت و قیمت مناسب را، به مشتریان خود ارائه می دهد و ما مفتخریم که تخصص خود را با مشتریان خود در تهران، به اشتراک بگذاریم. هدف شماره یک ما، این است که مطمئن شویم حداکثر مقدار را از سیستم هوای فشرده کمپرسور رفت و برگشتی خود، دریافت می کنید.

به همین دلیل ما خوشحالیم که خدماتی مانند تجزیه و تحلیل سیستم هوای فشرده شما را، برای اطمینان از کارآمدترین عملکرد ممکن، ارائه دهیم. ما همچنین مهارت طراحی و ساخت سیستم های کمپرسور رفت و برگشتی منحصر به فرد را، متناسب با برنامه های کاربردی شما، داریم. ما سیستم کمپرسور رفت و برگشتی را نصب می کنیم و همچنین خدمات تعمیر و نگهداری را انجام می دهیم تا تجهیزات شما بی عیب و نقص بماند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارهایی که ما، می توانیم برای شما انجام دهیم، با ما تماس بگیرید.