کمپرسور اسکرو بدون روغن Oil Free

کمپرسور اسکرو بدون روغن Oil Free

یکی از محصولات عرضه شده در مجموعه ما، کمپرسور اسکرو بدون روغن Oil Free می‌باشد. این کمپرسور معمولاً به صورت دو مرحله‌ای ساخته می‌شود. در کمپرسور اسکرو بدون روغن هیچ نوع تزریق روغن به داخل محفظه فشرده سازی وجود ندارد و هوای فشرده تولید شده، کاملاً عاری از روغن است. خلوص هوا، برای بسیاری از کاربردهایی که باعث فساد محصول یا آسیب به تجهیزات تولید می شود، حیاتی است.

صنایع مختلف، استانداردهای کیفیت سختگیرانه ای را برای اطمینان از ایمنی فرآیندهای تولید کمپرسور اسکرو بدون روغن، ایجاد کرده اند. کمپرسورهای اسکرو بدون روغن ما، دارای تضمین کیفیت استاندارد ISO هستند. کمپرسورهای اسکرو بدون روغن ما، می توانند راه حل مناسبی برای کاربردهای هوای فشرده باشند که رعایت بالاترین استانداردهای خلوص هوا، یک نکته مهم در آنها، است. با استفاده از فن آوری های کمپرسور اسکرو بدون روغن، می توان به تامین هوای ۱۰۰% خشک بدون روغن دست یافت.

مزایای کمپرسور اسکرو بدون روغن Oil Free

– جریان هوا، با تغییر سرعت، قابل کنترل است
– عملکرد بدون لرزش
– هزینه های عمرانی را کاهش می دهد
– تخلیه گاز بدون ضربان
– پورت بدون سوپاپ به معنای عدم کاهش راندمان بین تعمیرات اساسی و عدم وجود دریچه برای نگهداری یا شکستن در سرویس است
– بدون تماس روغن با گاز
– مقاوم در برابر آسیب ناشی از ذرات
– هزینه های نگهداری، کاهش می یابد. از تعویض روغن گرفته تا فیلترها، هزینه نگهداری دستگاه، کاهش می باید
– کمپرسورهای اسکرو بدون روغن، در دراز مدت بازده انرژی بیشتری دارند.

مجموعه ما، طیف وسیعی از کمپرسورهای اسکرو بدون روغن از جمله کمپرسور پیستونی را، پوشش می دهد. استفاده از فناوری هوای بدون روغن در کمپرسور اسکرو ما، به شما کمک می کند تا از تعویض فیلترهای گران قیمت جلوگیری کنید. کمپرسور اسکرو بدون روغن هزینه تصفیه میعانات روغن را به حداقل می رساند. همچنین، اتلاف انرژی ناشی از افت فشار در فیلترها را نیز، کاهش می دهد. برای بیش از یک دهه است که، مجموعه ما یک شریک قابل اعتماد برای رفع نیازهای انواع کمپرسور اسکرو در تهران، است.

ما، مشتریان خود را با فروش با کیفیت و خدمات عالی در تهران، پشتیبانی می کنیم. مجموعه ما، بیش از ده سال تجربه، در ارائه محصولات کمپرسور هوا در طیف وسیعی از کاربردها، دارد. این مجموعه، یک ارائه دهنده پیشرو در تجهیزات کنترل جریان، فشرده سازی، تامین قطعات پس از فروش، مواد مصرفی و خدمات مرتبط است. تقریباً محدودیتی برای کاربردهای کمپرسور اسکرو بدون روغن، وجود ندارد.

استفاده از تکنولوژی برتر در ساخت و تولید کمپرسور اسکرو بدون روغن ما، مجموعه ما را به یک پیشرو در صنعت محصولات کمپرسور اسکرو ، تبدیل کرده است. برای خرید محصولات کمپرسور اسکرو بدون روغن با کیفیت و قیمت مقرون به صرفه، با ما تماس بگیرید.