فیلتر کربن اکتیو کمپرسور

فیلتر کربن اکتیو کمپرسور

فیلتر کربن اکتیو کمپرسور

هنگامی که با کمپرسورهای هوا کار می کنید، خلوص هوا و فیلتراسیون بخش ضروری تعمیر و نگهداری آن ها است؛ بنابراین فیلترهای کربن اکتیو نقش مهمی در سیستم کمپرسور صنعتی شما دارند به طوری که انتخاب فیلتر کربن اکتیو مناسب نه تنها کارایی دستگاه شما را افزایش می دهد، بلکه می تواند هزینه های انرژی را نیز کاهش دهد و از کارکنان شما در برابر مواد شیمیایی و ذرات مضر محافظت کند.

مجموعه هوا تجهیز خاورمیانه یکی از تولید کنندگان پیشرو  فیلتر کربن اکتیو کمپرسور است، به طوری که آن ها مطابق با استانداردهای کیفیت صنعتی تولید می شوند و برای حذف مؤثر رنگ، بو، آلودگی های آلی و دیگر ذرات در کاربردهای صنعتی استفاده می شوند. فیلترهای کربن اکتیو ما با استفاده از فولاد نرم ساخته شده اند و تحت فشار کار می کنند، به طوری که آن ها به طور مؤثر، ناخالصی های رسوب شده در دانه های کربن را از بین می برند؛ بنابراین ما این محصول را با هزینه های مقرون به صرفه به مشتریان عرضه می کنیم.

فیلتر کربن اکتیو کمپرسور (1)

کاربرد فیلتر کربن اکتیو کمپرسور

فیلترهای هوای کربن اکتیو، همان طور که از نام آن پیداست، از کربن اکتیو یا همان کربن فعال برای حذف آلاینده ها از هوای فشرده در برج کربن استفاده می کند و یک فیلتر درون خطی هستند، به علاوه کربن فعال دارای خواص فیزیکی است که به آلاینده هایی مانند ترکیبات آلی فرار، بوها و سایر آلاینده های گازی اجازه می دهد تا از طریق فرایند جذب به آن بچسبند؛ بنابراین فیلترهای هوای کربن فعال برای از بین بردن بوها و طعم ها از هوای فشرده مناسب هستند و آن ها را برای کاربردهای دارویی و غذایی و نوشیدنی ایده آل می کنند.

فیلترهای کربن اکتیو کمپرسور برای حذف بو و بخارات استفاده می شوند به طوری که این فیلترها عمدتاً برای فرایندهای غذایی و یا جایی که هوای تنفسی لازم باشد، بیشتر کاربرد دارد؛ بنابراین کربن برای جذب آلاینده ها استفاده می شود.

  • صنعت رنگ
  • صنعت خودرو
  • مهندسی مکانیک
  • صنایع چوب و مبلمان
  • صنایع شیمیایی و پتروشیمی
  • صنایع داروسازی
  • صنعت پزشکی
  • پیش فیلتراسیون فیلترهای استریل
  • ماشین های پرکن
  • صنایع غذایی و آشامیدنی
  • تصفیه خانه های آب و فاضلاب
  • و هر زمینه دیگری که نیاز به هوای فشرده دارد

فیلتر کربن اکتیو کمپرسور (2)

اندازه کربن اکتیو

کربن اکتیو یک جاذب کربنی با تخلخل داخلی بالا است و از این رو سطح داخلی بزرگی دارد؛ بنابراین گریدهای کربن اکتیو دارای سطح داخلی ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ متر مربع بر گرم هستند به علاوه در ارتباط با نوع کاربرد، دارای سه گروه عمده هستند:

  • کربن فعال پودری؛ اندازه ذرات بین ۱-۱۵۰ میکرومتر
  • کربن فعال گرانولی، اندازه ذرات بین  ۰/۵-۴ میلی متر
  • کربن فعال اکسترود شده، اندازه ذرات بین ۰/۸-۴ میلی متر

مشخصات فیلتر کربن اکتیو کمپرسور

فیلترهای کربن اکتیو کمپرسور ما به طور قابل اعتمادی بخارات و بوهای روغن را از بین می برند، به علاوه در قسمت های پایینی این فیلتر، قطعات خشک کن هوای فشرده و قطعات پیش فیلتراسیون نصب شده اند؛ بنابراین از فرایندهای تولید حساس محافظت می کنند. سطوح کربن اکتیو ما با کیفیت بالا و افت فشار کم پایدار، آن ها را به انتخابی بسیار مقرون به صرفه تبدیل می کند به طوری که فیلترهای کربن اکتیو ما می توانند ۱۲۰۰۰ ساعت کارکرد کمپرسور را بدون جایگزینی کربن اکتیو، تضمین کنند.

مزایای شما در استفاده از فیلتر کربن اکتیو کمپرسور

  • مقادیر قابل توجهی کمتر از آنچه در کلاس ۱ لازم است

کلاس ۱ مطابق با استاندارد ISO 8573-1 با محتوای روغن باقیمانده تا ۰/۰۱ میلی گرم در متر مکعب به دست می آید، با این حال فیلترهای کربن اکتیو کمپرسور ما می توانند مقدار روغن باقیمانده را به میزان قابل توجهی پایین تر ارائه دهند، و این به معنای انطباق مداوم قابل اعتماد با مقادیر کم تر است.

  • هزینه نگهداری کم

فیلترهای کربن اکتیو کمپرسور ما به دلیل ابعاد استاندارد و استفاده از جریان بهینه از طریق کربن اکتیو بسیار مؤثر، فواصل تعویض بسیار طولانی دارند به علاوه آن ها در یک قاب فولادی محافظ و بادوام نصب شده اند.

  • حداقل افت فشار

 قطر ورودی و خروجی با ابعاد استاندارد فشار دیفرانسیل پایین را تضمین می‌کند و در نتیجه مقرون به صرفه بودن را افزایش می‌دهد.

فیلتر کربن اکتیو کمپرسور (3)

دلایل انتخاب فیلتر کربن اکتیو کمپرسور

  • آلاینده های گازی مانند بو، بخارات شیمیایی و بخار را فیلتر می کند
  • رایج ترین نوع فیلتر برای کمپرسور
  • استفاده ساده در نگهداری

انتخاب مناسب فیلتر کربن اکتیو کمپرسور

انواع مختلفی از کمپرسورهای هوا برای برآوردن نیازهای مختلف وجود دارند به طوری که در برخی موارد، می توانید از بیش از یک فیلتر کربن اکتیو در یک کمپرسور استفاده کنید تا ذرات زیادی را هدف قرار دهید؛ بنابراین هر فیلتر کربن اکتیو به عنوان یک فیلتر کمپرسور هوای درون خطی قابل استفاده است که به هوای خروجی روی مخزن شما متصل می شود و ذرات را قبل از حرکت به سمت ابزارهای پنوماتیک شما، جذب می کند.

مدلی که انتخاب می‌کنید باید به مواد و کمپرسوری که با آن کار می‌کنید، آنچه که باید هوای خود را فیلتر کنید و این که آیا نیاز به رعایت استانداردهای تصفیه تنظیم شده دارید یا خیر بستگی دارد؛ بنابراین انتخاب اندازه و مدل فیلتر کربن اکتیو کمپرسور هوای مناسب ضروری است، زیرا تناسب مناسب، طولانی ترین طول عمر تجهیزات، بهترین سطح خلوص هوا و بهترین کیفیت کار را برای شما فراهم می کند.

فیلتر کربن اکتیو کمپرسور

مزیت استفاده از فیلتر کربن اکتیو کمپرسور

فیلترهای کربن اکتیو کمپرسور ما نقش مؤثری در صنعت دارند به طوری که آن ها از یک فرایند شیمیایی به نام جذب برای حذف گازها و بخارات روان کننده از هوای فشرده استفاده می کنند؛ بنابراین فرایند جذب به بخارها اجازه می دهد تا به هم بچسبند و در حین عبور هوا، آن ها را تمیز کنند.

به طور معمول، در این فیلترها از کربن فعال زغال چوب استفاده می شود، زیرا سطح وسیعی را فراهم می کند به علاوه ترکیب شیمیایی این فیلترها به طور خاص، سطح ذغال سنگ و کربن است که این ترکیب به معنای جذب بیشتر و بهبود قابل توجه خلوص هوا است.

از آن جایی که فیلترهای کربن اکتیو ما بسیار جاذب هستند و ذرات ریز بخار را هدف قرار می دهند، جاذب های کربن اکتیو کمپرسور معمولاً در سیستم های هوای تنفسی و کمپرسورهای تنظیم شده توسط OSHA یافت می شوند. آن ها محیط کار ایمن تری را برای کارمندان شما ایجاد می کنند و به شما کمک می کنند تجهیزات خود را در هنگام اعمال مقررات با صنعت و مقررات دولتی مطابقت دهید.

به عنوان یک مزیت اضافی، همراه با حذف بخارات، فیلترهای کربن اکتیو انواع بو را از بین می برند؛ چرا که بسیاری از مواد شیمیایی دارای بوها و دودهای شدیدی هستند که می تواند بر سلامت کارگران شما پس از ساعت های طولانی قرار گرفتن در معرض آنها تأثیر بگذارد؛ بنابراین کربن موجود در این فیلترها، این ها را به دام می‌اندازد و از خروج آن ها از کمپرسور جلوگیری می‌کند و هوای امن ‌تر و قابل تنفس‌ تری ایجاد می‌کند.

فیلتر کربن اکتیو کمپرسور (4)

فیلترهای کربن اکتیو چه چیزی را از هوا حذف می کنند

قبل از خرید فیلتر کربن اکتیو کمپرسور برای محیط داخلی شخصی خود، مهم است که بدانید فیلتر می تواند چه چیزی را از هوا حذف کند و چگونه این فناوری برای فیلتر هوای کربن اکتیو کار می کند؛ بنابراین هنگامی که صحبت از فناوری فیلتر کربن اکتیو می شود، دو نوع آلاینده خاص وجود دارد که این فناوری به دلیل عملکرد مؤثر در برابر آن ها در هوا شناخته شده است که شامل ترکیبات آلی فرار و بوها است.

ترکیبات آلی فرار، ترکیبات گازی هستند که در فضای داخلی شناور هستند و با شروع به خارج کردن گاز از هوا، کیفیت هوا را لکه دار می کنند؛ بنابراین استفاده از فیلترهای کربن اکتیو کمپرسور ما، برای از بین بردن این ترکیبات بسیار مؤثر هستند.

بوها یکی دیگر از آلاینده های موجود در هوا هستند که فیلترهای کربن اکتیو ما می توانند به از بین بردن آن از فضای داخلی کمپرسور، کمک کنند و به همین دلیل است که فیلترهای کربنی ما بهترین گزینه برای از بین بردن بوهای موجود در هوا هستند.

فیلتراسیون مورد نیاز است؛ زیرا هوای فشرده فیلتر نشده ممکن است شامل روغن، گرد و غبار، رطوبت، خوردگی و سایر عناصر خطرناک باشد، به طوری که وقتی نوبت به بهینه سازی سیستم تصفیه هوای شما می رسد، انتخاب فیلتر کربن اکتیو کمپرسور برای هوای فشرده مناسب، بسیار مهم است؛ بنابراین اگر برای انتخاب فیلتر کربن اکتیو مناسب برای سیستم خود به کمک نیاز دارید، همین امروز با ما تماس بگیرید چرا که کارشناسان ما بسیار خوشحال خواهند شد به شما کمک کنند و شما را راهنمایی کنند.

فیلتر کربن اکتیو کمپرسور (6)

مجموعه هوا تجهیز خاورمیانه یکی از بهترین تولید کنندگان فیلتر کربن اکتیو کمپرسور است به طوری که ما این محصول فیلتر کربن اکتیو کمپرسور را در سراسر ایران و حتی به خارج از کشور، ارائه می دهیم، به علاوه تیم متشکل از تکنسین های مجرب و حرفه ای ما همیشه در تلاش هستند تا هر گونه خدمات فنی را به صورت شبانه روزی به مشتریان ارائه دهند که این امر نهایت رضایت هر مشتری را تضمین می کند؛ بنابراین هوا تجهیز خاورمیانه با کیفیت بی نظیر محصولات، برنامه تحویل متعهد، خدمات سریع و نگرش مشتری پسند، توانسته است طی چندین سال فعالیت به رشد تصاعدی دست یابد.

دنبال کردن بالاترین استانداردها و گذراندن مراحل دقیق بررسی های کیفی در ساخت و تولید فیلترهای کربن اکتیو کمپرسور ما، مشتریان زیادی در سراسر ایران و حتی خارج از ایران دارد؛ بنابراین فیلترهای کربن اکتیو کمپرسور هوای فشرده ما، قوی هستند و حتی برای استفاده روزانه در سطح صنعتی، محافظت عالی را ارائه می‌دهند به طوری که شما انواع فیلتر های هوای فشرده را در مجموعه ما خواهید یافت.

تیم ما با سال ها تجربه در زمینه تولید و تأمین  فیلتر و درایرهای جذبی، قادر به ارائه مشاوره حرفه ای در انتخاب فیلتر کمپرسور هوا و درایر جذبی مناسب می باشد.  چه بخواهید از فیلتر کربن اکتیو برای کاربردهای تصفیه فاضلاب یا کمپرسورهای صنعتی استفاده کنید، بهتر است بدانید همه فیلترها و درایرهای جذبی ما برای کاربردهای صنعتی ساخته شده اند بنابراین برای هر گونه سؤال با ما، در ارتباط باشید.