کمپرسور اسکرو پاشش روغن Oil Inject

کمپرسور اسکرو پاشش روغن یا Oil Inject یکی از انواع کمپرسور هوا می باشد. این نوع کمپرسور اسکرو پاشش، مایع روغن را به محفظه تراکم تزریق می کند تا قسمت های متحرک کمپرسور را خنک و روان کند. فشار خروجی از واحد هواساز در کمپرسور اسکرو پاشش روغن، حداقل باید ۴ بار باشد تا بتواند روغن را به داخل هواسازی سیرکوله، کند.

این نوع کمپرسور اسکرو پاشش مایع روغن را به محفظه تراکم تزریق می کند تا قسمت های متحرک کمپرسور را خنک و روان کند. همچنین هوای فشرده شده در محفظه را خنک می کند و نشت ناشی از برگشت به محفظه در هنگام تخلیه را، به حداقل می رساند. اکنون به یک دستگاه کمپرسور اسکرو پاشش روغن Oil Inject در داخل یک مرکز تولید مبلمان فکر کنید.

موتور کمپرسور اسکرو پاشش روغن Oil Inject

استفاده از روغن در کمپرسور اسکرو پاشش، برای روانکاری موتور کمپرسور هوا در واحد تاسیسات آن، باعث می شود که فرآیند تولید به طور موثر و روان، اجرا شود. هوا هنگام فشرده شدن گرم می شود، استفاه از روغن در دستگاه کمپرسور اسکرو پاشش، باعث می شود هوا هنگام فشرده سازی گرم نشود و آن را خنک نگه می دارد. به این ترتیب، کمپرسور به خوبی کار خواهد کرد زیرا روغن، موتور را روان نگه می دارد و به طور موثر کار می کند. بنابراین فرآیند ساخت مبلمان به طور دقیق و کارآمد پیشرفت می کند در حالی که مصرف انرژی را، به حداقل می رساند.

این یک نمونه از کاربرد کمپرسور اسکرو پاشش روغن با تزریق روغن است. کمپرسورهای اسکرو پاشش روغن ، برای تامین انرژی طیف وسیعی از کاربردها و صنایع، کاملا ضروری هستند. در مورد کمپرسور اسکرو معمولا از پاشش روغن به عنوان خنک کننده، استفاده می شود. روغن موجود در کمپرسور اسکرو پاشش، بین پیچ ها و بقیه محفظه فشرده سازی، گردش می کند.

همه چیز در دمای ۸۰ درجه سانتیگراد کمی خنک تر نگه داشته می شود. کمپرسور شما این دما را بدون توجه به بار و فشار حفظ می کند. مزایای دیگری نیز برای کمپرسور اسکرو پاشش روغن، وجود دارد. هنگامی که روغن در اطراف کمپرسور اسکرو پاشش گردش می کند، کمپرسور شما بی صدا تر کار می کند و کمتر دچار سایش و پارگی می شود. این، دقیقا همان چیزی است که شما، می خواهید.

کاربرد کمپرسور اسکرو پاشش روغن Oil Inject

برخی از صنایع که از دستگاه کمپرسور اسکرو پاشش روغن استفاده می کنند

– تولید عمومی : گیره، مهر زنی، تامین انرژی و تمیز کردن ابزار، کنترل ها و محرک ها
– تولید مبلمان : تغذیه پیستون هوا، نیرو دادن به ابزار، گیره، پاشش، کنترل ها و محرک ها
– تولید پلاستیک، سیلیکون و لاستیک : نیرو دادن به پرس قالب، نیرو دادن به ابزار، بستن و شکل دهی، قالب گیری تزریقی
– ساخت فلز : نیرو رسانی به دستگاه مونتاژ، کنترل ها و محرک ها، قالب گیری تزریقی، تغذیه ابزار، و پاشش
– شیشه، سنگ، خاک رس – انتقال، کنترل ها و محرک ها، دمیدن و قالب گیری شیشه، خنک سازی
– خودرو : ارائه هوایی که ابزارها و عملیات را در طول خط تولید، از مونتاژ خودرو گرفته تا به موتور و موارد دیگر نیرو بدهد.

قیمت  کمپرسور اسکرو پاشش روغن Oil Inject

 

ما یک راه حل دقیق و مناسب با اندازه های مختلف برای انواع کمپرسور اسکرو پاشش روغن، برای کسب و کار شما داریم. فراتر از این ویژگی‌ها، مجموعه ما انتخاب گسترده‌ای از لوازم جانبی کمپرسور اسکرو پاشش روغن را با توجه به طیف محصولات کمپرسور خود، ارائه می‌کند. حداکثر ایمنی، راندمان فوق العاده، قیمت مقرون به صرفه، کیفیت عالی، حداکثر انعطاف پذیری همراه با خدمات قابل اعتماد، از دیگر مزایای این مجموعه است. ما علاوه بر طیف وسیعی از کمپرسور اسکرو پاشش روغن و سایر کمپرسورهای هوا، تجربه، بینش و دانش زیادی داریم که دوست داریم با شما به اشتراک، بگذاریم. همین امروز با ما، تماس بگیرید.