ترموستات ولو کیت کمپرسور اسکرو

ترموستات ولو کیت، در خنک نگهداشتن روغن در کمپرسور اسکرو کمک می کند به طوری که ترموستات ولو کیت جزء رایج سیستم های کمپرسور اسکرو هستند همچنین از آنها به عنوان کنترل دما مورد استفاده قرار می گیرد. از ترموستات ولو کیت کمپرسور اسکرو برای محافظت در برابر حرارت بالا و همچنین برای کاهش خطر آسیب به کمپرسور اسکرو استفاده می شود.

بنابراین آنها در مصرف انرژی و هزینه های سیستم کمپرسور اسکرو شما صرفه جویی می کنند. ترموستات ولو کیت با تنظیم جریان روغن در اطراف سیلندر، نقش مهمی در کمپرسورهای اسکرو دارد که این امر به کنترل دمای هوای فشرده کمک می کند و از کاهش سطح روغن جلوگیری می کند و عملکرد مناسب کمپرسور اسکرو را تضمین می کند.

دلیل استفاده از ترموستات ولو کیت در کمپرسور اسکرو

ترموستات ولو کیت وسیله ای است که دمای هوای فشرده را با تنظیم جریان روغن به سیستم کمپرسور اسکرو کنترل می کند به طوری که بر اساس سنجش دمای هوای فشرده و تنظیم جریان روغن کار می کند که این به حفظ دمای ثابت هوای فشرده کمک می کند که این امر برای عملکرد مناسب کمپرسور اسکرو بسیار مهم است.

چگونگی کارکرد ترموستات ولو کیت کمپرسور اسکرو

یک ترموستات ولو یا همان شیر ترموستاتیک با استفاده از یک عنصر حساس به دما که به صورت خودکار عمل می کند، کار می کند که بر اساس تغییرات دمای هوای فشرده (سیستم گرمایش) منبسط یا منقبض می شود. هنگامی که دمای هوای فشرده در کمپرسور اسکرو بالا می رود، عنصر حساس به دما منبسط می شود و دریچه را باز می کند.

تا روغن بیشتری به سیستم خنک کننده، جریان پیدا کند و هنگامی که دمای هوای فشرده در کمپرسور اسکرو کاهش می یابد، عنصر حساس به دما (حسگر) منقبض می شود و جریان روغن به سیستم خنک کننده را کاهش می دهد همچنین این ترموستات ولو به دلیل اصل کارکردشان به شیرهای تنظیم دما نیز معروف هستند.

مزایای استفاده از ترموستات ولو کیت کمپرسور اسکرو

– دمای هوا را ثابت نگه می دارد : یک ترموستات ولو کیت به حفظ دمای ثابت هوای فشرده کمک می کند که برای عملکرد مناسب کمپرسور اسکرو ضروری است

– محافظت در برابر کنترل میزان روغن : با تنظیم جریان روغن به سیستم خنک کننده، یک ترموستات ولو کیت به جلوگیری از کمبود روغن، که می تواند باعث آسیب به کمپرسور اسکرو شود، کمک می کند

– افزایش راندمان کمپرسور : با حفظ دمای ثابت هوای فشرده، یک ترموستات ولو کیت به افزایش راندمان کمپرسور اسکرو کمک می کند و منجر به کاهش هزینه های انرژی می شود

– افزایش طول عمر کمپرسور : با جلوگیری از کمبود روغن، یک ترموستات ولو کیت به بهبود طول عمر کمپرسور اسکرو کمک می کند و نیاز به تعمیر و نگهداری را کاهش می دهد

محصولات اصلی ما شامل ترموستات ولو، انواع هواسازهای کمپرسور اسکرو و تجهیزات و لوازم جانبی انواع کمپرسورها است همچنین ما برای مشتریان خود خدمات، نصب، تعویض و مشاوره ارائه می دهیم به عبارتی مجموعه ما خدمات عالی به مشتریان و محصولات با کیفیت قابل اعتماد ارائه می دهد.