مخزن ذخیره سازی هوای فشرده و گازهای صنعتی نرمال

مخزن ذخیره سازی هوای فشرده و گازهای صنعتی نرمال

مخزن ذخیره سازی هوای فشرده و گازهای صنعتی نرمال

اصطلاح ” گازهای صنعتی” به گازهایی اطلاق می شود که در مقادیر نسبتاً زیادی برای فرآیندهای صنعتی تولید می شوند به طوری که گازهای صنعتی به دو صورت گاز و مایع در مخازن ذخیره سازی هوای فشرده ارائه می شوند به علاوه گازهای صنعتی سال هاست که وجود داشته و مورد استفاده قرار می گیرند.

به طوری که آنها شامل گازها و مخلوط ها یا ترکیباتی هستند که برای اهداف مختلف در طیف وسیعی از صنایع از جمله فولاد، مواد شیمیایی، الکترونیک، خودرو، شیشه، ساخت و ساز، غذا و نوشیدنی، اهداف دارویی، کشاورزی و بسیاری دیگر نقش مهمی دارند به علاوه گازهای صنعتی شامل اکسیژن، هیدروژن، نیتروژن، دی اکسید کربن، آرگون، نئون، زنون و کریپتون هستند.

مشخصات مخازن ذخیره سازی هوای فشرده نرمال

– حداکثر فشار کاری : ۱۸ بار
– کاربرد : در مصارف صنعتی، کارگاهی و سایر مصارف که نیاز به مخزن مقاوم و بادوام دارند، مورد استفاده قرار می گیرد
– جنس بدنه : فولاد ST37 و آلومینیوم مقاوم به طوری که با لایه ای از رنگ الکترواستاتیک محافظت می شود
– مورد استفاده : افقی و یا عمودی
– نوع ساخت : مخازن ذخیره سازی هوای فشرده نرمال در سایزهای مختلف و با ضخامت کمتر از مخازن فشار قوی ساخته می شوند به طوری که از سایز ۱۰۰۰ لیتر به بالا امکان نصب منهول بر روی مخزن وجود دارد.

مخازن ذخیره سازی هوای فشرده نرمال به شما این امکان را می دهند حتی زمانی که کمپرسور کار نمی کند از هوای فشرده استفاده کنید و همچنین می توانند هوای اضافی را در طول دوره های استفاده زیاد به فرآیند تولید شما عرضه کنند همچنین مخازن ذخیره سازی هوای فشرده نرمال را می توان به صورت عمودی یا افقی تولید کرد به علاوه به دلیل وجود مخازن تحت فشار بسیار زیاد، و به دلیل اهمیت مخازن ذخیره سازی هوای فشرده نرمال در یک سیستم کمپرسور هوا، این مخازن هوا باید به خصوص بادوام و محکم ساخته شوند.

مزایای مخازن ذخیره سازی هوای فشرده نرمال

– آنها همه کاره هستند و می توانند برای کارهای مختلف استفاده شوند
– کارکرد و نگهداری آنها نسبتاً آسان است
– آنها بادوام هستند و برای طول عمز بالایی ساخته شده اند
– آنها قابل حمل هستند و می توان از آنها در مکان های مختلف استفاده کرد

میزان فشار کاری در انواع مخازن ذخیره سازی هوای فشرده

– مخزن ذخیره سازی هوای فشرده نرمال : بین ۱۳ الی ۱۸ بار
– مخزن ذخیره سازی هوای فشرده استاندارد : بین ۷ الی ۱۰ بار
– مخزن ذخیره سازی هوای فشرده فشار قوی : حداکثر ۴۰ بار

تفاوت اصلی این مخازن نسبت به مخازن استاندارد و فشار قوی در نوع ضخامت و حجم مورد استفاده و همچنین مواد انتخابی بدنه است به طوری که ضخامت آنها با توجه به میزان فشار کاری متغیر است به طوری که مخازن فشار قوی از بدنه و ضخامت محکم تری نسبت به مخازن استاندارد و نرمال برخوردار است.

مجموعه ما سعی دارد نیازهای همه مشتریان خود را برآورده کند، به همین دلیل است که ما انواع مخازن ذخیره سازی هوای فشرده و گازهای صنعتی نرمال را نیز ارائه می دهیم بنابراین چه به یک مخازن ذخیره سازی هوای فشرده نرمال سفارشی با گازهای صنعتی نیتروژن، اکسیژن یا مخزن گاز طبیعی نیاز داشته باشید، متخصصان ما به شما کمک می کنند تا مناسب برای برنامه خود را پیدا کنید به طوری که می توانیم این مخازن را با برخی ویژگی ها به صورت سفارشی ارائه دهیم.

– یک پوشش اپوکسی که مخازن ذخیره سازی هوای فشرده و گازهای صنعتی نرمال را در برابر خوردگی مقاوم می کند که این اغلب در محیط هایی که هوا دارای مقدار زیادی رطوبت است استفاده می شود.
– پوشش های بیرونی و داخلی بنا به درخواست سفارش با فولاد کربن، فولاد ضد زنگ و آلومینیوم ساخته می شود
– تغییر محل درگاه های ورودی و خروجی متناسب با تجهیزات موجود
– وجود دریچه های ایمنی که برای ایمنی خروج هوا از مخزن هوا عمل می کنند