آنلودر و شیرآلات کمپرسور اسکرو

آنلودر یا تخلیه کننده کمپرسور اسکرو، هوایی که وارد میشود به قسمت هوای کمپرسورهای اسکرو را کنترل می کند. همچنین هنگامی که واحدهای تهویه مطبوع توسط موتور الکتریکی در حال چرخش هستند این شیرها وظیفه کنترل ورود یا عدم ورود هوا به کولر را دارند به طوری که این عملیات تا رسیدن فشار داخل مخزن به مقدار مناسب ادامه خواهد داشت.

آنلودر و شیرآلات کمپرسور اسکرو قطعه کوچکی است که هوای محبوس شده را از داخل مخزن کمپرسور اسکرو آزاد می کند که به موتور اجازه راه اندازی مجدد می دهد بنابراین اگر آنلودر و شیرآلات کمپرسور اسکرو نتواند هوا را آزاد کند، فشار ایجاد شده ممکن است از راه اندازی موتور جلوگیری کند. نوع سوپاپ کمپرسور هوا به ساخت و اندازه دستگاه بستگی دارد بنابراین برخی از آنها از طریق یک سوئیچ ضامن در کنار سوئیچ فشار دستگاه کار می کنند و برخی دیگر دارای یک شیر یکپارچه در زیر سوئیچ فشار هستند.

وظیفه آنلودر و شیرآلات کمپرسور اسکرو

– وظیفه آنلودر و شیرآلات کمپرسور اسکرو بررسی و کنترل میزان هوای ورودی و انجام اقدامات لازم برای حفظ فشار استاندارد داخل مخزن و جلوگیری از خرابی کمپرسور اسکرو می باشد.

– پس از خاموش شدن دستگاه کمپرسور اسکرو، آنلودر هوای داخل مخزن را تخلیه می کند که این از اشکالات و اختلالات احتمالی هنگام راه اندازی مجدد دستگاه جلوگیری می کند.

– یکی دیگر از وظایف آنلودر و شیرآلات کمپرسور اسکرو، جلوگیری از برگشت روغن به دستگاه و جلوگیری از آسیب دیدن قطعات داخلی می باشد.

قیمت آنلودر و شیرآلات کمپرسور اسکرو

عوامل متعددی در تعیین قیمت آنلودر و شیرآلات کمپرسور اسکرو تاثیر گذار هستند که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

– ابعاد و اندازه : هرچه کمپرسور اسکرو شما بزرگتر باشد، آنلودر و شیرآلات بزرگتر در آن نصب می شود و در نتیجه قیمت آن افزایش می یابد.

– نام تجاری : در بازار ایران آنلودر و شیرآلات کمپرسور اسکرو تولید شده توسط برندهای ایتالیایی، آلمانی و چینی وجود دارد که هر کدام دارای قیمت متفاوتی هستند.

– نوع طراحی : نوع طراحی و تکنولوژی به کار رفته در آنلودر و شیرآلات کمپرسور اسکرو نیز تاثیر زیادی در تعیین قیمت آنها دارد به طوری که هرچه طراحی پیچیده تر و فناوری پیشرفته تری در آن به کار رفته باشد، قیمت آنلودر و شیرآلات کمپرسور اسکرو بالاتر است.

ما به عنوان متخصص در فروش و توزیع آنلودر و شیرآلات کمپرسور اسکرو آماده پاسخگویی به تمامی نیازهای کمپرسور شما هستیم بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.