مواد جاذب رطوبت درایر جذبی

مواد جاذب رطوبت درایر جذبی

مواد جاذب رطوبت درایر جذبی

درایرهای جذبی نوعی خشک کن هوا هستند که از یک ماده جاذب برای حذف رطوبت هوای فشرده استفاده می کنند به علاوه دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به نوع کاربرد آن ها، از انواع درایر جذبی استفاده می شود؛ بنابراین درایر جذبی توسط مواد جاذب رطوبت، بخار آب موجود در هوا را جذب می کند و این اجازه را می دهد تا هوای موجود در درایر جذبی، خشک و تمیز باشد. این درایرهای جذبی در کاربردهای صنعتی استفاده می شوند همچنین آن ها معمولاً در محیط های پزشکی و آزمایشگاهی و همچنین در صنایع غذایی و نوشیدنی و سایر صنایع کاربرد دارند.

یکی از مزایای اصلی درایرهای جذبی توانایی آن ها در حذف رطوبت به سطوح بسیار پایین است به طوری که آن ها معمولاً می توانند تا نقطه شبنم – ۴۰ درجه فارنهایت پایین بیایند و این، آن ها را برای استفاده در محیط هایی که رطوبت می تواند به تجهیزات یا فرایندها آسیب برساند ایده آل می کند.

درایرهای جذبی همچنین برای استفاده در جایی که رطوبت می تواند بر کیفیت محصول نهایی تأثیر بگذارد، ایده آل هستند در همین راستا مجموعه هوا تجهیز خاورمیانه، به لطف عملکرد عالی و تولیدات با کیفیت خود، چندین درایر جذبی استاندارد مختلف را با عملکردها و انواع مختلف با صرفه جویی در مصرف انرژی ارائه می دهد؛ بنابراین درایرهای جذبی ما معیارهای نگهداری را برآورده می کنند که بالاترین راندمان و کاربرپسندی را تضمین می کند. برای انتخاب نوع درایر جذبی که نیاز دارید و نحوه استفاده از مواد جاذب رطوبت با ما در ارتباط باشید.

مواد جاذب رطوبت درایر جذبی (1)

مواد جاذب رطوبت درایر جذبی معمولاً در موارد زیر استفاده می شوند

  • پزشکی: هوای فشرده خشک و استریل برای بسیاری از کاربردهای پزشکی از جمله در بیمارستان‌ها، اورژانس‌ها، بخش‌های مراقبت‌های ویژه و مطب‌های دندانپزشکی حیاتی است؛ بنابراین از انواع سیلیکاژل به عنوان مواد جاذب رطوبت در درایرهای جذبی این صنعت، استفاده می شود.
  • هنر و رنگ آمیزی: کاربردهای هوای تجاری، مانند جزئیات رنگ خودرو و کار با چوب، نقش مهمی در ظاهر محصول نهایی دارند، به همین دلیل است که اپراتورها به هوای عاری از باکتری ها و آلاینده های زنگ نیاز دارند؛ بنابراین از مواد زغال چوب فعال یا همان کربن اکتیو به عنوان مواد جاذب رطوبت درایر جذبی در صنعت رنگ خودرو استفاده می شود.
  • غذا و آشامیدنی: مراکز تولید و توزیع مواد غذایی و نوشیدنی به هوای خشک و استریل نیاز دارند تا همه اقلام تازه و در سطح دمای ایمن برای فروش و مصرف نگهداری شوند بنابراین؛ از انواع سیلیکاژل به عنوان مواد جاذب رطوبت درایر جذبی استفاده می شود.
  • ساخت: تأسیسات تولیدی از هوای فشرده خشک برای تجهیزات ماشین آلات و تعمیر و نگهداری استفاده می‌کنند و هر گونه رطوبت ناخواسته می‌تواند به سیستم‌های با کارایی بالا آسیب برساند و قطعات را فرسوده کند.
  • داروسازی:  صنعت داروسازی با مواد بسیار حساس کار می کند، و حتی ناسازگاری های جزئی یا آلاینده ها می توانند کل سیستم را برای استفاده ناامن کنند؛ بنابراین از انواع سیلیکاژل و غربال های مولکولی در این صنعت به عنوان مواد جاذب رطوبت برای درایر صنعتی استفاده می شود.
  • کشاورزی: ​​مزارع مسکونی و تجاری اغلب از هوای فشرده برای سم‌پاشی محصولات برای تمیز کردن یا پردازش استفاده می کنند و رطوبت بیش از حد یا آلاینده های باکتریایی می تواند باعث آسیب بیشتر یا غیر قابل استفاده شدن محصولات شود؛ بنابراین از کلرید کلسیم به عنوان مواد جاذب رطوبت در این صنعت استفاده می شود.

مواد جاذب رطوبت درایر جذبی (2)

مقایسه توانایی های جذبی مواد جاذب رطوبت

برای مقایسه و قابلیت های انواع مواد جاذب رطوبت به اهداف و نیازهای صنعت خود توجه زیادی داشته باشید؛ زیرا انتخاب یک ماده جاذب رطوبت مناسب، با توجه به نوع کاربرد شما تعیین می شود به علاوه می توانید برای اطلاعات دقیق تر در مورد میزان جذب رطوبت و میزان ظرفیت، با مجموعه ما تماس بگیرید به طوری که کارشناسان ما، با شما همکاری خواهند کرد تا راه حلی آماده یا سفارشی را بیابید و ارائه دهید که ایمنی و طول عمر پروژه شما را تضمین می کند.

نحوه انتخاب نوع مواد جاذب رطوبت

انتخاب یکی از مواد جاذب رطوبت به اندازه فضای هوایی که قرار است خشک شود بستگی دارد، به علاوه به ماهیت نوع کاربرد شما بستگی دارد همچنین درایرهای جذبی انواع مختلفی دارند که هر کدام نیاز به نوع خاصی از مواد جاذب رطوبت دارد؛ بنابراین ما معمولاً برای تعیین متغیرهای بالا از مشتری تعدادی سؤال می‌پرسیم تا بتوانیم محاسبه کنیم که کدام مواد جاذب رطوبت درایر جذبی برای برنامه خاص شما، بهتر عمل می‌کند.

مواد جاذب رطوبت درایر جذبی (3)

انواع مواد جاذب رطوبت

برخی از رایج ترین مواد جاذب رطوبت درایرهای جذبی عبارت‌اند از سیلیکاژل، کلرید کلسیم، زغال چوب فعال، غربال های مولکولی، آلومینا و سیلیس چرا که غیر سمی هستند و سرعت جذب بسیار بالایی دارند. بیشتر مواد جاذب رطوبت از نظر شیمیایی پایدار هستند، اما تعداد کمی سمی هستند و فقط در شرایط خاص قابل استفاده هستند؛ بنابراین رایج ترین انواع مواد جاذب رطوبت مورد استفاده در درایرهای جذبی، عبارت‌اند از:

  1. سیلیس: یک ماده خشک کننده متداول ساخته شده از دی اکسید کربناست که به دلیل ظرفیت جذب بالا و تطبیق پذیری، شناخته شده است.
  2. زغال چوب فعال (کربن اکتیو): زغال چوب فعال که به دلیل ساختار متخلخل خود شناخته شده است، برای جذب رطوبت و ناخالصی ها استفاده می شود.
  3. کلرید کلسیم: یک ماده خشک کننده مؤثر، کلرید کلسیم اغلب به شکل گلوله ها یا کیسه های جذب کننده رطوبت استفاده می شود.
  4. سولفات کلسیم: این ماده خشک کننده برای کنترل رطوبت استفاده می شود و اغلب در صنایع مختلف یافت می شود.
  5. ژل سیلیکا: سیلیکاژل که از مشتقات سیلیس است، یک شکل دانه ای، شیشه ای و متخلخل از دی اکسید سیلیکون است که به صورت مصنوعی از سیلیکات سدیم ساخته شده است که به عنوان یک ماده جاذب رطوبت در درایرهای جذبی کاربرد فراوان دارد.
  6. غربال مولکولی (زئولیت): غربالمولکولی ماده ای دارای سوراخ های بسیار کوچک با اندازه دقیق و یکنواخت است به طوری که این سوراخ ها به اندازه ای کوچک هستند که مولکول های بزرگ را مسدود کرده و به مولکول های کوچک اجازه عبور می دهند؛ بنابراین از این غربال های مولکولی به عنوان مواد جاذب رطوبت درایر جذبی استفاده می شود.
  7. آلومینا فعال: آلومینا فعال ماده ای بسیار متخلخل است واز هیدروکسید آلومینیوم با هیدروکسیله کردن آن تولید می شود به طوری که این مواد جاذب رطوبت برای جذب آب از هوا و به عنوان فیلتر فلوراید، آرسنیک و سلنیوم در آب آشامیدنی استفاده می شود. آلومینا فعال به عنوان یک مواد جاذب رطوبت استفاده می شود و با فرایندی به نام  جذب عمل می کند  به طوری که آب موجود در هوا در واقع به خود آلومینا در بین گذرگاه‌های کوچک می‌چسبد که هوا از آن ها عبور می‌کند؛ بنابراین مولکول های آب به دام می افتند به طوری که هوا هنگام عبور از فیلتر، خشک می شود.

مواد جاذب رطوبت درایر جذبی (4)

چگونگی کار درایر جذبی

درایر جذبی، دارای دو برج است که به طور مساوی با مواد جاذب رطوبت پر می شوند به طوری که در طول عملیات معمول، یک برج برای حذف فعال رطوبت از هوای فشرده  استفاده می‌شود، در حالی که برج دیگر تحت یک فرایند معکوس قرار می‌گیرد که در آن رطوبت به طور فعال حذف می‌شود تا ماده جاذب رطوبت را بازسازی کند. هنگامی که ماده جاذب رطوبت در برج جذب، اشباع شد و مواد در برج دوم به اندازه کافی خشک شد، یک واحد کنترل برای معکوس کردن خودکار عملکرد آن ها استفاده می شود.

نکات مهم درباره انتخاب نوع مواد جاذب رطوبت برای درایر جذبی

سطح عملکرد

خواص جذب رطوبت برای سیلیکاژل های مختلف  و غربال های مولکولی متفاوت است؛ بنابراین در حالی که غربال مولکولی ظرفیت جذب عالی برای سطوح رطوبت پایین‌تر ارائه می‌دهد، سیلیکاژل در فضایی با رطوبت کم عملکرد بسیار ضعیفی دارد.  با این حال، هر دو ماده جاذب رطوبت هستند. این دو مواد جاذب رطوبت، تقریباً محدوده حفظ رطوبت یکسانی در دمای اتاق ۲۵ درجه سانتیگراد و سطح رطوبت ۴۰ درصد دارند؛ بنابراین در حین انتخاب مواد جاذب مناسب برای محصول خود مهم است که به سراغ محصول مناسب با محدوده خشک شدن مناسب بروید؛ زیرا هر محدوده، هدف متفاوتی را دنبال می کنند.

چه زمانی باید از سیلیکاژل استفاده کرد؟

سیلیکاژل بیشتر برای محصولاتی با دمای پایدار در انبار و سطح رطوبت نسبی بالا مناسب است به طوری که سیلیکاژل با خواص غیر سمی، خنثی و بسیار پایدار خود، به عنوان یک ماده جاذب رطوبت درایر جذبی برای بسیاری از شرکت‌های دارویی انتخاب محبوبی شده است.

مواد جاذب رطوبت درایر جذبی (5)

چه زمانی باید از غربال مولکولی استفاده کرد؟

در حالی که غربال مولکولی از نظر جذب رطوبت بسیار سریع تر و تهاجمی تر است، این ماده جاذب رطوبت برای محصولاتی که نیاز به محافظت فوری در برابر رطوبت محیط دارند، عملکرد بهتری دارد.

انواع مواد جاذب رطوبت را از کجا بخریم

هر ماده جاذب رطوبت برای نیازهای خاص شما مناسب نیست که این بستگی به نوع درایر جذبی و نوع کاربرد شما دارد؛ بنابراین قبل از سرمایه گذاری در خرید مواد جاذب رطوبت برای درایر جذبی در فرایند صنعتی خود، با کارشناسان ما در مجموعه هوا تجهیز خاورمیانه که دانش عمیقی در مورد راه حل های خشک کردن هوا دارند، مشورت کنید چرا که مجموعه ما، با چندین دهه تجربه در ساخت و تولید انواع درایر جذبی و مواد جاذب رطوبت که برای کاربردهای مختلف صنعتی طراحی شده اند، تخصص دارد.

مواد جاذب رطوبت درایر جذبی

با ما در ارتباط باشید.

فیلتر کربن اکتیو کمپرسور
فیلتر کربن اکتیو کمپرسور

فیلتر کربن اکتیو کمپرسور

فیلتر کربن اکتیو کمپرسور

هنگامی که با کمپرسورهای هوا کار می کنید، خلوص هوا و فیلتراسیون بخش ضروری تعمیر و نگهداری آن ها است؛ بنابراین فیلترهای کربن اکتیو نقش مهمی در سیستم کمپرسور صنعتی شما دارند به طوری که انتخاب فیلتر کربن اکتیو مناسب نه تنها کارایی دستگاه شما را افزایش می دهد، بلکه می تواند هزینه های انرژی را نیز کاهش دهد و از کارکنان شما در برابر مواد شیمیایی و ذرات مضر محافظت کند.

مجموعه هوا تجهیز خاورمیانه یکی از تولید کنندگان پیشرو  فیلتر کربن اکتیو کمپرسور است، به طوری که آن ها مطابق با استانداردهای کیفیت صنعتی تولید می شوند و برای حذف مؤثر رنگ، بو، آلودگی های آلی و دیگر ذرات در کاربردهای صنعتی استفاده می شوند. فیلترهای کربن اکتیو ما با استفاده از فولاد نرم ساخته شده اند و تحت فشار کار می کنند، به طوری که آن ها به طور مؤثر، ناخالصی های رسوب شده در دانه های کربن را از بین می برند؛ بنابراین ما این محصول را با هزینه های مقرون به صرفه به مشتریان عرضه می کنیم.

فیلتر کربن اکتیو کمپرسور (1)

کاربرد فیلتر کربن اکتیو کمپرسور

فیلترهای هوای کربن اکتیو، همان طور که از نام آن پیداست، از کربن اکتیو یا همان کربن فعال برای حذف آلاینده ها از هوای فشرده در برج کربن استفاده می کند و یک فیلتر درون خطی هستند، به علاوه کربن فعال دارای خواص فیزیکی است که به آلاینده هایی مانند ترکیبات آلی فرار، بوها و سایر آلاینده های گازی اجازه می دهد تا از طریق فرایند جذب به آن بچسبند؛ بنابراین فیلترهای هوای کربن فعال برای از بین بردن بوها و طعم ها از هوای فشرده مناسب هستند و آن ها را برای کاربردهای دارویی و غذایی و نوشیدنی ایده آل می کنند.

فیلترهای کربن اکتیو کمپرسور برای حذف بو و بخارات استفاده می شوند به طوری که این فیلترها عمدتاً برای فرایندهای غذایی و یا جایی که هوای تنفسی لازم باشد، بیشتر کاربرد دارد؛ بنابراین کربن برای جذب آلاینده ها استفاده می شود.

  • صنعت رنگ
  • صنعت خودرو
  • مهندسی مکانیک
  • صنایع چوب و مبلمان
  • صنایع شیمیایی و پتروشیمی
  • صنایع داروسازی
  • صنعت پزشکی
  • پیش فیلتراسیون فیلترهای استریل
  • ماشین های پرکن
  • صنایع غذایی و آشامیدنی
  • تصفیه خانه های آب و فاضلاب
  • و هر زمینه دیگری که نیاز به هوای فشرده دارد

فیلتر کربن اکتیو کمپرسور (2)

اندازه کربن اکتیو

کربن اکتیو یک جاذب کربنی با تخلخل داخلی بالا است و از این رو سطح داخلی بزرگی دارد؛ بنابراین گریدهای کربن اکتیو دارای سطح داخلی ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ متر مربع بر گرم هستند به علاوه در ارتباط با نوع کاربرد، دارای سه گروه عمده هستند:

  • کربن فعال پودری؛ اندازه ذرات بین ۱-۱۵۰ میکرومتر
  • کربن فعال گرانولی، اندازه ذرات بین  ۰/۵-۴ میلی متر
  • کربن فعال اکسترود شده، اندازه ذرات بین ۰/۸-۴ میلی متر

مشخصات فیلتر کربن اکتیو کمپرسور

فیلترهای کربن اکتیو کمپرسور ما به طور قابل اعتمادی بخارات و بوهای روغن را از بین می برند، به علاوه در قسمت های پایینی این فیلتر، قطعات خشک کن هوای فشرده و قطعات پیش فیلتراسیون نصب شده اند؛ بنابراین از فرایندهای تولید حساس محافظت می کنند. سطوح کربن اکتیو ما با کیفیت بالا و افت فشار کم پایدار، آن ها را به انتخابی بسیار مقرون به صرفه تبدیل می کند به طوری که فیلترهای کربن اکتیو ما می توانند ۱۲۰۰۰ ساعت کارکرد کمپرسور را بدون جایگزینی کربن اکتیو، تضمین کنند.

مزایای شما در استفاده از فیلتر کربن اکتیو کمپرسور

  • مقادیر قابل توجهی کمتر از آنچه در کلاس ۱ لازم است

کلاس ۱ مطابق با استاندارد ISO 8573-1 با محتوای روغن باقیمانده تا ۰/۰۱ میلی گرم در متر مکعب به دست می آید، با این حال فیلترهای کربن اکتیو کمپرسور ما می توانند مقدار روغن باقیمانده را به میزان قابل توجهی پایین تر ارائه دهند، و این به معنای انطباق مداوم قابل اعتماد با مقادیر کم تر است.

  • هزینه نگهداری کم

فیلترهای کربن اکتیو کمپرسور ما به دلیل ابعاد استاندارد و استفاده از جریان بهینه از طریق کربن اکتیو بسیار مؤثر، فواصل تعویض بسیار طولانی دارند به علاوه آن ها در یک قاب فولادی محافظ و بادوام نصب شده اند.

  • حداقل افت فشار

 قطر ورودی و خروجی با ابعاد استاندارد فشار دیفرانسیل پایین را تضمین می‌کند و در نتیجه مقرون به صرفه بودن را افزایش می‌دهد.

فیلتر کربن اکتیو کمپرسور (3)

دلایل انتخاب فیلتر کربن اکتیو کمپرسور

  • آلاینده های گازی مانند بو، بخارات شیمیایی و بخار را فیلتر می کند
  • رایج ترین نوع فیلتر برای کمپرسور
  • استفاده ساده در نگهداری

انتخاب مناسب فیلتر کربن اکتیو کمپرسور

انواع مختلفی از کمپرسورهای هوا برای برآوردن نیازهای مختلف وجود دارند به طوری که در برخی موارد، می توانید از بیش از یک فیلتر کربن اکتیو در یک کمپرسور استفاده کنید تا ذرات زیادی را هدف قرار دهید؛ بنابراین هر فیلتر کربن اکتیو به عنوان یک فیلتر کمپرسور هوای درون خطی قابل استفاده است که به هوای خروجی روی مخزن شما متصل می شود و ذرات را قبل از حرکت به سمت ابزارهای پنوماتیک شما، جذب می کند.

مدلی که انتخاب می‌کنید باید به مواد و کمپرسوری که با آن کار می‌کنید، آنچه که باید هوای خود را فیلتر کنید و این که آیا نیاز به رعایت استانداردهای تصفیه تنظیم شده دارید یا خیر بستگی دارد؛ بنابراین انتخاب اندازه و مدل فیلتر کربن اکتیو کمپرسور هوای مناسب ضروری است، زیرا تناسب مناسب، طولانی ترین طول عمر تجهیزات، بهترین سطح خلوص هوا و بهترین کیفیت کار را برای شما فراهم می کند.

فیلتر کربن اکتیو کمپرسور

مزیت استفاده از فیلتر کربن اکتیو کمپرسور

فیلترهای کربن اکتیو کمپرسور ما نقش مؤثری در صنعت دارند به طوری که آن ها از یک فرایند شیمیایی به نام جذب برای حذف گازها و بخارات روان کننده از هوای فشرده استفاده می کنند؛ بنابراین فرایند جذب به بخارها اجازه می دهد تا به هم بچسبند و در حین عبور هوا، آن ها را تمیز کنند.

به طور معمول، در این فیلترها از کربن فعال زغال چوب استفاده می شود، زیرا سطح وسیعی را فراهم می کند به علاوه ترکیب شیمیایی این فیلترها به طور خاص، سطح ذغال سنگ و کربن است که این ترکیب به معنای جذب بیشتر و بهبود قابل توجه خلوص هوا است.

از آن جایی که فیلترهای کربن اکتیو ما بسیار جاذب هستند و ذرات ریز بخار را هدف قرار می دهند، جاذب های کربن اکتیو کمپرسور معمولاً در سیستم های هوای تنفسی و کمپرسورهای تنظیم شده توسط OSHA یافت می شوند. آن ها محیط کار ایمن تری را برای کارمندان شما ایجاد می کنند و به شما کمک می کنند تجهیزات خود را در هنگام اعمال مقررات با صنعت و مقررات دولتی مطابقت دهید.

به عنوان یک مزیت اضافی، همراه با حذف بخارات، فیلترهای کربن اکتیو انواع بو را از بین می برند؛ چرا که بسیاری از مواد شیمیایی دارای بوها و دودهای شدیدی هستند که می تواند بر سلامت کارگران شما پس از ساعت های طولانی قرار گرفتن در معرض آنها تأثیر بگذارد؛ بنابراین کربن موجود در این فیلترها، این ها را به دام می‌اندازد و از خروج آن ها از کمپرسور جلوگیری می‌کند و هوای امن ‌تر و قابل تنفس‌ تری ایجاد می‌کند.

فیلتر کربن اکتیو کمپرسور (4)

فیلترهای کربن اکتیو چه چیزی را از هوا حذف می کنند

قبل از خرید فیلتر کربن اکتیو کمپرسور برای محیط داخلی شخصی خود، مهم است که بدانید فیلتر می تواند چه چیزی را از هوا حذف کند و چگونه این فناوری برای فیلتر هوای کربن اکتیو کار می کند؛ بنابراین هنگامی که صحبت از فناوری فیلتر کربن اکتیو می شود، دو نوع آلاینده خاص وجود دارد که این فناوری به دلیل عملکرد مؤثر در برابر آن ها در هوا شناخته شده است که شامل ترکیبات آلی فرار و بوها است.

ترکیبات آلی فرار، ترکیبات گازی هستند که در فضای داخلی شناور هستند و با شروع به خارج کردن گاز از هوا، کیفیت هوا را لکه دار می کنند؛ بنابراین استفاده از فیلترهای کربن اکتیو کمپرسور ما، برای از بین بردن این ترکیبات بسیار مؤثر هستند.

بوها یکی دیگر از آلاینده های موجود در هوا هستند که فیلترهای کربن اکتیو ما می توانند به از بین بردن آن از فضای داخلی کمپرسور، کمک کنند و به همین دلیل است که فیلترهای کربنی ما بهترین گزینه برای از بین بردن بوهای موجود در هوا هستند.

فیلتراسیون مورد نیاز است؛ زیرا هوای فشرده فیلتر نشده ممکن است شامل روغن، گرد و غبار، رطوبت، خوردگی و سایر عناصر خطرناک باشد، به طوری که وقتی نوبت به بهینه سازی سیستم تصفیه هوای شما می رسد، انتخاب فیلتر کربن اکتیو کمپرسور برای هوای فشرده مناسب، بسیار مهم است؛ بنابراین اگر برای انتخاب فیلتر کربن اکتیو مناسب برای سیستم خود به کمک نیاز دارید، همین امروز با ما تماس بگیرید چرا که کارشناسان ما بسیار خوشحال خواهند شد به شما کمک کنند و شما را راهنمایی کنند.

فیلتر کربن اکتیو کمپرسور (6)

مجموعه هوا تجهیز خاورمیانه یکی از بهترین تولید کنندگان فیلتر کربن اکتیو کمپرسور است به طوری که ما این محصول فیلتر کربن اکتیو کمپرسور را در سراسر ایران و حتی به خارج از کشور، ارائه می دهیم، به علاوه تیم متشکل از تکنسین های مجرب و حرفه ای ما همیشه در تلاش هستند تا هر گونه خدمات فنی را به صورت شبانه روزی به مشتریان ارائه دهند که این امر نهایت رضایت هر مشتری را تضمین می کند؛ بنابراین هوا تجهیز خاورمیانه با کیفیت بی نظیر محصولات، برنامه تحویل متعهد، خدمات سریع و نگرش مشتری پسند، توانسته است طی چندین سال فعالیت به رشد تصاعدی دست یابد.

دنبال کردن بالاترین استانداردها و گذراندن مراحل دقیق بررسی های کیفی در ساخت و تولید فیلترهای کربن اکتیو کمپرسور ما، مشتریان زیادی در سراسر ایران و حتی خارج از ایران دارد؛ بنابراین فیلترهای کربن اکتیو کمپرسور هوای فشرده ما، قوی هستند و حتی برای استفاده روزانه در سطح صنعتی، محافظت عالی را ارائه می‌دهند به طوری که شما انواع فیلتر های هوای فشرده را در مجموعه ما خواهید یافت.

تیم ما با سال ها تجربه در زمینه تولید و تأمین  فیلتر و درایرهای جذبی، قادر به ارائه مشاوره حرفه ای در انتخاب فیلتر کمپرسور هوا و درایر جذبی مناسب می باشد.  چه بخواهید از فیلتر کربن اکتیو برای کاربردهای تصفیه فاضلاب یا کمپرسورهای صنعتی استفاده کنید، بهتر است بدانید همه فیلترها و درایرهای جذبی ما برای کاربردهای صنعتی ساخته شده اند بنابراین برای هر گونه سؤال با ما، در ارتباط باشید.

کمپرسور دیزلی پرتابل

کمپرسور دیزلی پرتابل

کمپرسور دیزلی پرتابل

یافتن یک کمپرسور دیزلی پرتابل مناسب برای تاسیسات شما یک تصمیم حیاتی است زیرا اگر دستگاهی بخرید که به اندازه کافی برای نیازهای شما قدرتمند نباشد، می تواند تجهیزات دیگر را در معرض خطر قرار دهد و کیفیت کار شما را مختل کند و اگر یکی از موارد بسیار سنگین را انتخاب کنید بیش از حد لازم هزینه خواهید کرد.

هیچ مزیتی برای آن هزینه اضافی دریافت نخواهید کرد بنابراین انتخاب صحیح کمپرسور دیزلی پرتابل نقش موثری در بازدهی کار شما دارد به طوری که می توانید برای انتخاب صحیح و درست کمپرسور دیزلی پرتابل با مجموعه هوا تجهیز خاورمیانه مشورت کنید چرا که مجموعه ما بیش از ۱۸ سال سابقه موفق در زمینه تولید انواع کمپرسورهای دیزلی پرتابل دارد.

عواملی انتخاب کمپرسور دیزلی پرتابل

نحوه و مکان استفاده از کمپرسور دیزلی پرتابل تا حد زیادی تعیین کننده نوع ماشین آلات شما است بنابراین به جای خرید گران ‌ترین یا قوی ‌ترین کمپرسور دیزلی پرتابل موجود یا انتخاب ارزان ‌ترین کمپرسور دیزلی پرتابل موجود در بازار، باید نیازهای خود را با توجه به این عوامل به دقت ارزیابی کنید.

۱- قابل حمل یا ثابت
۲- PSI (واحد اندازه گیری فشار)
۳- CFM (میزان حجم هوا)
۴- اسب بخار
۵- الزامات برق
۶- اندازه مخزن
۷- کاهش نویز
۸- سیستم خنک کننده
۹- هزینه

استفاده از کمپرسور دیزلی پرتابل

کمپرسور هوای قابل حمل یا همان کمپرسور دیزلی پرتابل برای تامین هوای فشرده در کارگاه های ساختمانی و جاده‌ای یا هر زمان که به هوای فشرده نیاز است و در جایی که کمپرسور ثابت مناسب نیست، استفاده می‌شود به علاوه کمپرسور دیزلی پرتابل به عنوان کمپرسورهای پشتیبان یا اضطراری برای کارخانه ها استفاده می شوند، به عنوان مثال زمانی که کمپرسور ثابت آنها نیاز به تعمیر و نگهداری دارد یا کار نمی کند آنها با موتورهای دیزلی کار می کنند، بنابراین نیازی به برق ندارند.

کاربرد کمپرسور دیزلی پرتابل

کمپرسورهای دیزلی پرتابل اسباب کار ساختمانی هستند به طوری که آن ها هوای فشرده و مقدار زیادی از آن را برای تامین انرژی انواع ابزارهای سنگین تامین می کنند به علاوه کمپرسور دیزلی پرتابل همچنین با نام های کمپرسور بکسل، کمپرسور متحرک یا به سادگی کمپرسور دیزلی شناخته می شوند به طوری که این جانوران دیزلی، هوای فشرده مورد نیاز برای انجام سخت ترین کارها را تامین می کنند.

کمپرسورهای دیزلی در انواع و اندازه‌ها وجود دارند اما وقتی در مورد کمپرسور دیزلی پرتابل یا قابل حمل صحبت می کنم، در مورد کمپرسور بزرگی صحبت می کنم که در کارهای ساختمانی استفاده می شود.

۱- استفاده در معادن
۲- کارخانجات صنعتی
۳- پیمانکاران عمرانی
۴- راهسازی و ساختمان
۵- اداره جات دولتی
۶- شهرداری ها و آب و فاضلاب

نمونه ای از کمپرسورهای دیزلی پرتابل ما

– کمپرسورهای دیزلی پرتابل از۱۶۰ CFM الی ۶۰۰ CFM

ما تمام کاربردهای شما را با محدوده کمپرسورهای دیزلی پرتابل کوچک و متوسط پوشش داده ایم به طوری که این کمپرسورهای دیزلی پرتابل ما قابل حمل، قدرتمند و مقاوم هستند و در معادن و سخت‌ترین مکان‌های کاری مستقر می‌شوند به علاوه برای کاربردهایی مانند سندبلاست، حفاری سنگ، انفجار شاتکریت، پیگینگ، حفاری جهت دار، ساخت و ساز عمومی و زیر ساخت ها ایده آل است.

– کمپرسورهای دیزلی پرتابل از ۵۰۰ CFM الی ۱۲۵۰ CFM

کمپرسورهای دیزلی پرتابل مخصوص حفاری چاه آب ما حفاری چاه را با کارایی بالا تضمین می کنند به طوری که خروجی در محدوده وسیعی از ترکیبات جریان و فشار به حداکثر می رسد بنابراین ما یک محدوده کمپرسورهای دیزلی پرتابل داریم که برای عمق های مختلف حفاری مناسب است، به طوری که مصرف سوخت، خروجی حفاری و زمان صرف شده برای حفاری همگی به بازگشت سرمایه بیشتر کمک می کنند.

مزایای ما

طیف وسیعی از کمپرسورهای دیزلی پرتابل هوا تجهیز خاورمیانه به دلیل عملکردشان، به ویژه به لطف موتور قدرتمند و طراحی آنها که قابلیت اطمینان هوای فشرده برتر را تضمین می کند، متمایز است همچنین مجموعه کمپرسورهای دیزلی پرتابل ما به دلیل ارگونومی آن که به جمع و جورترین کمپرسورهای موجود در بازار شناخته می شود و به دلیل سهولت تعمیر و نگهداری، دارای مزیت و برتری هستند.

به علاوه جداسازی روغن کمپرسور در ۳ مرحله انجام می شود که کیفیت هوای فشرده برتر را در تخلیه کمپرسور ارائه می دهد اما چیزی که غیر قابل انکار است تطبیق پذیری کمپرسورهای دیزلی پرتابل ما به لطف چندین پیکربندی است به طوری که کمپرسورهای دیزلی پرتابل ما را می توان به صورت متحرک، ثابت و یا روی کامیون و تریلی نصب کرد. ما یک هدف ساده داریم و آن ارائه بهترین تجهیزات مناسب برای برنامه شما است بنابراین مجموعه کمپرسورهای دیزلی پرتابل ما دارای دستگاه‌های قوی و سخت‌کوشی هستند که کارهای سخت را آسان می‌کنند.

انتخاب کمپرسور دیزلی پرتابل مناسب می تواند گیج کننده باشد و ممکن است زمان لازم برای انجام این فرآیند پیچیده را نداشته باشید اما مهم است که آن را درست انجام دهید بنابراین ما می توانیم به شما کمک کنیم چرا که مجموعه ما کارشناسانی دارد که همیشه در دسترس هستند تا به شما در خرید کمپرسور دیزلی پرتابل کمک کنند بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات و خدمات ما همین امروز با ما تماس بگیرید.

کمپرسور دیزلی

کمپرسور دیزلی

کمپرسور دیزلی

کمپرسور دیزلی یک موتور دیزلی است که می تواند برای تامین انرژی ماشین آلات استفاده شود به علاوه موتورها معمولاً دارای چرخ هایی برای جابجایی آسان هستند که کاربران را قادر می سازد آنها را به هر مکانی که نیاز دارند منتقل کنند همچنین دیزل ژنراتورهای کمپرسور دیزلی قابل حمل معمولاً گرانتر از جایگزین بنزینی خود هستند، با این حال این هزینه اضافی با تعدادی مزایای عالی همراه است.

• نیاز به نگهداری کمتری دارند
• قدرت بیشتری تولید می کنند
• گشتاور بیشتری تولید می کنند
• کاملا قابل حمل هستند
• آنها می توانند برای بیش از ۲۰ سال برق تولید کنند

انواع کمپرسور دیزلی

کمپرسورهای دیزلی در مجموعه ما در سبک ها، اندازه ها و فرمت های متعددی عرضه می شوند به علاوه مهمترین تفاوت بین کمپرسورهای دیزلی بازار مورد نظر است که به نوبه خود بر کیفیت و هزینه آنها تأثیر می گذارد به طوری که کمپرسورهای دیزلی ما با یکی از سه هدف طراحی می شوند.

• مسکونی
• تجاری
• صنعتی

کاربردهای کمپرسور دیزلی

امروزه کمپرسورهای دیزلی روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا کرده و در بسیاری از بخش های صنعتی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند به علاوه کمپرسورهای دیزلی ما مجهز به چرخ و ابزار یدک کش هستند که برای حمل و نقل آسان در جاده ساخته شده اند.

به علاوه این تحرک کمپرسورهای دیزلی قابل حمل صنعتی را به گزینه ای ایده آل برای مشاغل در مکان های مختلف تبدیل می کند به طوری که این کمپرسورهای دیزلی به طور گسترده در بسیاری از کاربردها مانند ساخت و سازهای شهری، تولید صنعتی و غیره استفاده می شوند.

به طور کلی کمپرسور دیزلی یک کمپرسور هوا در محل است، به این معنی که هوای فشرده را در جاهایی که کمپرسور ثابت مناسب نیست، مانند محل‌های ساختمانی، کارهای جاده‌ای و غیره، تامین می‌کند علاوه بر این کمپرسور دیزلی می تواند به عنوان پشتیبان برای کمپرسور ثابت نیز استفاده شود زیرا به عنوان مثال، زمانی که کمپرسور هوای ثابت نیاز به تعمیر و نگهداری دارد یا کار نمی کند کمپرسور دیزلی اجازه می دهد تا کار به طور معمول ادامه یابد.

کاربردهای اصلی کمپرسورهای دیزلی

کمپرسورهای دیزلی می‌توانند نیروی لازم برای ساخت ابزارهای مختلفی را مانند میخ‌کن ‌ها، مته ‌ها و آچارها و غیره را فراهم کنند علاوه بر این کمپرسورهای دیزلی برای ساخت و سازهای شهری مناسب نیست، بلکه ابزاری قدرتمند برای استخراج معدن، حفاری، سندبلاست و غیره است به علاوه استفاده از کمپرسورهای دیزلی در صنایع دیگر نیز کاربرد دارد.

– صنعت نفت و گاز
– صنعت داروسازی
– کارخانه های تولیدی

هزینه خرید کمپرسور دیزلی

هزینه بسته به ویژگی ها و مشخصات آن، اندازه و نوع موتور کمپرسور و سایر موارد متفاوت است با این حال ما می توانیم متناسب با بودجه شما مدلی با قیمت مناسب که نیازهای شما را برآورده می کند، پیشنهاد کنیم به علاوه هر چه درجه PSI یا همان میزان لازم فشار بالاتر باشد، هوای بیشتری در مخزن وجود دارد بنابراین عواملی مانند محدوده بالای CFM و PSI، نوع موتور کمپرسور و توانایی تامین انرژی لازم در تعیین قیمت خرید کمپرسور دیزلی تاثیر گذار است.

در حالی که گزینه های زیادی برای کمپرسورهای دیزلی صنعتی موجود است، مهم است که بدانیم همه گزینه ها برابر نیستند بلکه کمپرسورهای با کیفیت بهتر، از جمله کمپرسورهای اسکرو چرخشی قیمت بالاتری دارند اما به دلیل طول عمرشان، می توانند در درازمدت در هزینه صرفه جویی کنند.

بنابراین هنگام خرید کمپرسور دیزلی تعیین بهترین اندازه موتور کمپرسور به همراه اندازه لازم فشار تعیین کننده قیمت خرید کمپرسور دیزلی است به طوری که کمپرسورهای تک مرحله‌ای هوا معمولاً دارای حداکثر۱۳۵ PSI هستند و از یک ضربه برای فشرده‌سازی هوا استفاده می‌کنند و کمپرسورهای دو مرحله‌ای حداکثر ۱۷۵ PSI انرژی دارند و از دو ضربه برای فشرده‌سازی هوا استفاده می‌کنند. به علاوه اکثر ابزارهای پنوماتیک صنعتی به ۹۰ PSI نیرو نیاز دارند.

طول عمر کمپرسورهای دیزلی

کمپرسورهای دیزلی ما طول عمر بالایی دارند و این به شما امکان بازگشت سرمایه عالی را می دهد به طوری که توان خروجی ثابت و کاهش زمان خاموشی کمپرسور دیزلی شما را سودآور نگه می دارد همچنین این تجهیزات قابل حمل هستند تا بتوانید کار را در هر مکانی انجام دهید به علاوه کمپرسورهای دیزلی ما معمولاً در مدل‌های یدک‌کش یا ثابت تولید می شوند.

به کمپرسورهای هوا امکان جابجایی توسط کامیون، لیفتراک یا جرثقیل را می‌دهند به علاوه اکثر کمپرسورهای دیزلی ما از طرح ‌های چرخشی استفاده می‌کنند، اگرچه برخی استثناهایی وجود دارد بنابراین از آنجایی که کاربردهای صنعتی بسیار متنوع و منحصر به فرد هستند، بهترین راه برای یافتن کمپرسورهای دیزلی مناسب برای کسب و کارتان این است که مستقیماً با مجموعه هوا تجهیز خاورمیانه که یک تولید کننده تجهیزات صنعتی کمپرسور است صحبت کنید تا توسط کارشناسان ما راهنمایی شوید.

همانطور که می بینید، یک کمپرسور دیزلی می تواند به عنوان ستون فقرات هر صنعت کوچک یا بزرگ عمل کند و این شما هستید که تصمیم می گیرید کدام یک برای کسب و کار شما مناسب تر است و چقدر باید برای آن هزینه کنید.

درایر تبریدی

هوای فشرده حاوی رطوبت طبیعی است که می تواند بر کاربردهایی که نیاز به هوای بدون رطوبت دارند تأثیر منفی بگذارد بنابراین درایر ها راه حل معمولی برای از بین بردن رطوبت هستند به علاوه یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها درایرهای تبریدی است که به دلیل توانایی آن در رسیدن به نقطه شبنم قابل قبول در کاربردهای صنعتی استفاده می شود به طوری که می توانید با نصب یک درایر تبریدی راهی کم هزینه برای حذف آب از هوای فشرده دریافت کنید و از مشکلات میعانات جلوگیری کنید.

درایر تبریدی یا همان خشک کن برای خشک کردن هوای فشرده استفاده می شود به عبارتی هوای فشرده همیشه حاوی آب است که از هوای مکیده شده توسط کمپرسور می آید بنابراین بایستی برای محافظت از لوله کشی، ابزار و تجهیزات خود از درایرهای تبریدی برای خشک کردن هوا استفاده کنید در همین راستا درایرهای تبریدی هوا تجهیز خاورمیانه جزء ایده آل یک تاسیسات پنوماتیکی است که آب و بخار آب را از هوای فشرده حذف می کنند و خشک شدن را در دمای نقطه شبنم حداقل فشار +۳ درجه سانتی گراد تضمین می کنند.

رطوبت می تواند باعث خوردگی، تسریع سایش خطوط لوله و تجهیزات و ابزار نصب شده و در نتیجه اختلال در روند تولید شود بنابراین درایر تبریدی ما یک راه حل عالی است که می تواند خطر این اثرات نامطلوب را به حداقل برساند به عبارتی درایرهای تبریدی ما اجازه می دهند هوای خشک شده و عاری از ناخالصی ها به دست آید.

حفاظت از سیستم قابل اعتماد

درایرهای تبریدی ما راه حلی قابل اعتماد، اقتصادی و ساده برای جلوگیری از تراکم و در نتیجه خوردگی در سیستم های شما ارائه می دهند.

حداقل نگهداری، حداکثر زمان کار

مجموعه درایرهای تبریدی ما به حداقل تعمیر و نگهداری نیاز دارند و از این رو می توانند حداکثر زمان کار را ارائه دهند به عبارتی کاهش هزینه های تولید از طریق خرابی کمتر را فراهم می کنند.

طریقه کارکرد درایر تبریدی

هوای فشرده ورودی در درایر تبریدی با دمای متوسط +۳۰ درجه سانتیگراد تا +۴۵ درجه سانتیگراد در ابتدا در مبدل هوا تا دمای +۱۴ درجه سانتیگراد تا +۲۳ درجه سانتیگراد خنک می شود سپس در اواپراتور چرخه خنک کننده، هوا بیشتر خنک می شود و به دمای نقطه شبنم تنظیم شده حداقل +۳ درجه سانتی گراد می رسد که برای متراکم شدن بخار آب موجود در چرخه هوای فشرده ضروری است.

دلیل نیاز به درایر تبریدی

رطوبت به تنهایی می تواند به کمپرسور، موتورهای هوا و سوپاپ ها آسیب برساند و همچنین احتمالاً محصول را آلوده کرده و بر مشتریان شما تأثیر می گذارد به علاوه خوردگی، انجماد خطوط و ایجاد میکرو ارگانیسم ها تنها تعدادی از اثرات مضر آن است بنابراین درایر تبریدی این رطوبت و خطرات ناشی از آن را از بین می برد.

زمان استفاده از درایر تبریدی

در صورتی که عملیات شما دارای شرایط زیر باشد درایرهای تبریدی راه حل ایده آلی هستند

• دمای محیط کمتر از ۵۰ درجه سانتیگراد یا ۱۲۲ درجه فارنهایت است
• هدف اصلی جلوگیری از تراکم است
• و نقطه شبنم فشار مورد نیاز در حدود کمتر از ۳ درجه سانتیگراد یا ۳۷ درجه فارنهایت است

درایرهای تبریدی یا همان خشک کن های یخچالی راه حلی مطمئن، اقتصادی و ساده برای جلوگیری از تراکم و خوردگی ناشی از آن در سیستم ها است به علاوه درایرهای تبریدی ما از مقادیر کمی انرژی برای حفظ سیستم هوای فشرده در شرایط بهینه استفاده می کنند و به طور موثر و قابل اعتماد رطوبت را از بین می برند و هوای خشک را در سیستم تضمین می کنند.

درایرهای تبریدی در دو نوع تولید می شوند

• درایر تبریدی چرخشی : دارای عملکردهای متناوب با برق‌ مبتنی بر نیاز است که مصرف برق و هزینه‌ها را صرفه‌جویی می‌کند به علاوه مزیت درایر تبریدی چرخشی این است که ظرفیت خنک کننده را با توجه به استفاده از هوا افزایش یا کاهش می دهد که این باعث کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه شما می شود.

• درایر تبریدی غیر چرخشی : به طور مداوم کار می کند و نقاط شبنم ثابت را حفظ می کند به علاوه درایر تبریدی غیر چرخشی رایج ترین و قابل اعتمادترین نوع است و کمترین هزینه نگهداری را دارد.

درایرهای تبریدی به دلیل راه اندازی ارزان، سهولت نگهداری و مقاومت در برابر ذرات معلق در هوا، گزینه ای عالی برای چندین صنعت مختلف هستند با این حال، از آنجایی که آنها نقطه شبنم فشار هوا بین ۳۵ درجه فارنهایت و ۴۰ درجه فارنهایت ایجاد می کنند، درایرهای تبریدی ممکن است برای فرآیندهایی که به هوای بسیار خشک نیاز دارند یا برای مدارهایی که دمای زیر انجماد را می بینند مناسب نباشند.

مزایای استفاده از درایر تبریدی

• هزینه سرمایه اولیه پایین
• هزینه عملیاتی نسبتا کم
• هزینه نگهداری کم
• افزایش طول عمر ابزارهای پنوماتیک متصل
• قابلیت اطمینان فرآیند بهبود یافته
• صرفه جویی در هزینه بازرسی و سرویس ماشین آلات
• کاهش خطر خوردگی سیستم های پنوماتیک
• امکان جلوگیری از اختلالات غیرمنتظره در فرآیندهای تولید

انتخاب درایر تبریدی مناسب

از هدف، فرکانس و محیط استفاده از هوای فشرده گرفته تا دمای هوا و فشار نقطه شبنم مورد نظر، ممکن است عوامل مختلفی بر انتخاب شما برای درایر تبریدی تأثیر بگذارد بنابراین ما در هوا تجهیز خاورمیانه بیش از ۱۸ سال تجربه در ارائه راه حل های هوای فشرده در سطح جهانی، همراه با پشتیبانی بی نظیر خدمات مشتری داریم بنابراین انواع درایرهای تبریدی ما را بررسی کنید و با کارشناسان ما صحبت کنید تا بفهمید کدام یک به بهترین وجه نیازها و بودجه کسب و کار شما را برآورده می کند.

ما همچنین راه‌ حل‌ها و گزینه های سفارشی در دسترس داریم تا دقیقاً نیازهای شما را برآورده کنیم بنابراین چه نیاز به خرید و نصب یک سیستم درایر تبریدی جدید داشته باشید یا به مشکلات تعمیر نیاز داشته باشید تیم ما آماده کمک به شما است. با ما در ارتباط باشید، ما کیفیت عالی هوا را تضمین می کنیم.

کمپرسور اسکرو

کمپرسور اسکرو

کمپرسورهای اسکرو از حرکت چرخشی توسط روتورهای مارپیچ مشبک برای فشرده سازی هوا استفاده می کند بنابراین به دلیل مزایای متفاوتی که نسبت به انواع دیگر کمپرسورها دارند، کاربرد بیشتری در صنایع دارد و عمدتاً برای کاربردهایی که نیاز به هوای مداوم و زیاد دارند استفاده می شوند.

به طوری که این مزایا شامل نیازهای نگهداری بسیار کم، طراحی آسان، ارتعاشات بسیار کم، سر و صدای کمتر و راندمان بالاتر در بار کامل است همچنین مکانیسم فشرده سازی چرخشی در یک کمپرسور اسکرو به آن اجازه می دهد تا به طور مداوم و روان کار کند.

بنابراین ما راه حل های کاملی را برای کسب و کار شما ارائه می دهیم پس اگر مطمئن نیستید که به چه نوع کمپرسور اسکرو نیاز دارید برای مشاوره شخصی و قیمت مناسب با کارشناسان ما تماس بگیرید.

چگونگی کارکرد کمپرسور اسکرو

یک کمپرسور اسکرو با داشتن دو قسمت دوار کار می کند به طوری که هوا را بین خود می کشد زیرا در جهت مخالف حرکت می کند بنابراین همانطور که هوا از میان روتورها حرکت می کند، فضای بین آنها را فشرده می کند و در نتیجه هوای فشرده ایجاد می شود.

این فرآیند، هوای فشرده تولید می‌کند و آن را از طریق خروجی فشار می‌دهد به علاوه روتورها سرعت ایده آلی را برای کاهش تلفات مکانیکی و هوای ناشی از سرعت بالا و پایین به ترتیب تنظیم می کنند به عبارتی کمپرسور اسکرو هوا را بین دو روتور مشبک که دارای دو جهت نر و مادگی هستند به دام می اندازد.

سپس با حرکت در روتورها حجم هوا کاهش می یابد بنابراین کاهش حجم منجر به هوای فشرده می شود که برای کاربردهای مختلف استفاده می شود به طوری که شما می توانید کمپرسورهای اسکرو را در کاربردهایی بیابید که به تجهیزات با کیفیت بالا مانند تولیدات صنعتی و امکانات پزشکی نیاز دارند.

مزایای اصلی کمپرسور اسکرو

یکی از مزایای اصلی استفاده از کمپرسور اسکرو تامین مداوم هوای فشرده است بنابراین اگر تصمیم به سرمایه گذاری در یک کمپرسور اسکرو دارید در اینجا مزایایی وجود دارد که می توانید انتظار داشته باشید.

• قابلیت اطمینان بالاتر
• بهره وری انرژی
• چرخه کاری ۱۰۰٪
• خروجی نویز کم
• عملکرد مداوم در دمای حداکثر ۴۶ درجه سانتیگراد (۵۵ درجه سانتیگراد اختیاری)
• انتقال روغن کم (حداقل ۳ پی پی ام) در ماشین های روغن کاری شده

انواع کمپرسورهای اسکرو

– کمپرسور بدون روغن : کمپرسورهای پیچی مدرن پرسرعت و بدون روغن، دارای پروفیل های پیچی نامتقارن هستند که این ترتیب باعث بهبود قابل توجه بهره وری انرژی از کاهش نشت داخلی می شود.

– کمپرسور روغن کاری شده : این نوع به عنوان کمپرسور روغنی یا کمپرسور تزریق روغن شناخته می شود با این حال، نام فنی آن، روغن‌کاری شده است.

اجزای کمپرسور اسکرو

• روتور
• سیلندر فشرده سازی
• فیلترهای هوا
• بلبرینگ
• چرخ دنده پینیون
• دریچه ورودی
• شیر خروجی

از دیگر مزایای کمپرسور اسکرو می توان گفت

– این کمپرسورها کارکرد مداوم دارند
– نگهداری آسان و راحتی دارند
– آنها چرخه وظیفه ندارند
– این کمپرسورها عملکرد آرامی دارند
– یک کمپرسور اسکرو می تواند در سخت ترین شرایط کار کند زیرا سرعت جریان هوای بالایی دارد و می تواند در دماهای شدید کار کند
– کمپرسورهای کم مصرفی هستند
– به هزینه کم برای نگهداری نیاز دارند
– با گذشت زمان هیچ افت ظرفیتی ندارند

کاربردهای کمپرسورهای اسکرو

• صنایع تولید خودکار و سیستم های بسته بندی مواد غذایی
• صنایع خودروسازی
• کارخانه های پتروشیمی
• معدن و متالورژی
• کاربردهای چاپ و کاغذسازی
• ماشین آلات الکتریکی و مکانیکی
• صنایع تولید پارچه و لباس
• صنایع حمل و نقل
• کاربردهای ساختمانی و مصالح ساختمانی
• صنایع لوازم خانگی

برتری کمپرسورهای اسکرو نسبت به کمپرسور پیستونی

• صدای کم : کارکرد کمپرسورهای اسکرو بسیار بی صدا و پایدار در نظر گرفته می شوند زیرا عملکرد آن در یک جهت است (چرخش پیچ ها در یک جهت) و بنابراین صاف، پیوسته و بدون لرزش و تکان دادن است.

• قابلیت تراکم بالا : کمپرسور اسکرو قابلیت تراکم بالاتری نسبت به کمپرسور پیستونی دارد و دلیل این امر این است که فشار هوا در محفظه تراکم مقاومت مستقیمی در برابر عملکرد پیستون ایجاد می کند در حالی که در نسخه پیچی، نیروی موتور به چرخاندن پیچ هایی که در یک محور عمودی به سمت مقاومت هوای فشرده حرکت می کنند هدایت می شود.

مقاومت در برابر موتور کوچکتر است از این رو، هوا را می توان در فشارهای بالاتر فشرده کرد بنابراین کمپرسور اسکرو معمولاً با موتورهایی با قدرت ۵ تا ۵۰۰ اسب بخار عرضه می شوند و می توانند حداکثر فشار هوای ۱۲۵ psi را ایجاد کنند و البته مدل های بزرگتر با رزوه های متعدد می توانند به ۱۵۰ psi برسند.

• صرفه جویی در مصرف انرژی : عملکرد یک کمپرسور پیستونی بر اساس خاموش شدن موتور هنگامی که فشار هوا در کمپرسور به سطح مورد نیاز می رسد، خاموش می شود و هنگامی که از حداقل از پیش تعیین شده پایین می آید، دوباره راه اندازی می شود.

از طرف دیگر، عملکرد پیوسته کمپرسور اسکرو به این طریق است که آن را از طریق یک دستگاه اینورتر که عملکرد مداوم موتور را حفظ می کند، امکان پذیر می کند و قدرت چرخش موتور را با توجه به تغییرات فشار هوا در کمپرسور تغییر می دهد بنابراین در کمپرسور اسکرو فشرده سازی مداوم، فشار هوا پایدار و صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های انرژی حاصل می شود.

راهنمای اندازه مورد نیاز کمپرسور اسکرو

کمپرسورهای اسکرو انواع مختلفی دارند به علاوه از آنجایی که آنها در همه اشکال و اندازه ها هستند، مهم است که بدانید چه اندازه ای برای شما مناسب است بنابراین اندازه کمپرسور اسکرو شما به موارد زیر بستگی دارد

– پروژه : اندازه کمپرسور اسکرو شما بستگی به پروژه دارد به این معنی که آن را برای چه نوع کسب و کار لازم دارید چرا که اگر کسب و کار بزرگی دارید به کمپرسور اسکرو بزرگتر نیاز دارید و البته همین امر در مورد نوع کمپرسور مانند کمپرسور روغنی یا بدون روغن نیز صدق می کند. اگر به جریان هوای ثابت نیاز دارید، اندازه آن نیز مهم است چرا که کمپرسورهای اسکرو کوچکتر معمولاً برای ایجاد جریان ثابت نصب نمی شوند.

– ابزار یا برنامه کاربردی : اندازه کمپرسور اسکرو شما بستگی به ابزار یا برنامه ای دارد که قرار است از آن استفاده کنید به طوری که آیا برای تامین انرژی یک میخ کوبیدن به یک کمپرسور اسکرو احتیاج دارید یا شاید برای یک سند بلاست بزرگ نیاز دارید به طوری که برای دومی، یک کمپرسور با یک مخزن کوچک نیاز دارید و برای اولی، به یک مخزن بزرگتر نیاز دارید بنابراین همه چیز به تجهیزاتی که قرار است استفاده کنید بستگی دارد.

– منبع برق : اندازه کمپرسور اسکرو شما به منبع برق شما بستگی دارد به طوری که اکثر کمپرسورهای اسکرو می توانند روی یک پریز استاندارد کار کنند با این حال، کمپرسورهای اسکرو بزرگتر به ولتاژ بالاتری نیز نیاز دارند یا حتی برخی از کمپرسورهای اسکرو به عنوان مثال آنهایی که نیاز به کار در مکان های دورافتاده دارند که برق در دسترس نیست، با بنزین کار می کنند.

– فضا : اندازه کمپرسور اسکرو شما به فضایی که دارید بستگی دارد به طوری که اگر به یک کمپرسور برای قرار دادن در یک فضای کوچک نیاز دارید، نمی توانید یک کمپرسور اسکرو صنعتی بزرگ انتخاب کنید همچنین اگر نیاز به جابجایی مکرر آن دارید، یک کمپرسور اسکرو کوچکتر و سبک وزن بیشتر از یک کمپرسور حجیم به شما کمک خواهد کرد.

– مخزن : اندازه کمپرسور اسکرو شما بیشتر توسط مخزن تعیین می شود به طوری که اندازه مخزن کمپرسور اسکرو بسیار متفاوت است بنابراین شما باید در مورد اندازه فکر کنید، زیرا تعیین می کند که چه مدت می توانید از کمپرسور خود استفاده کنید.

شما می توانید برای خرید مطمئن با مجموعه ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره ما بهره مند شوید تا به خوبی بتوانید تصمیم بگیرید کدام کمپرسور اسکرو صنعتی برای کار شما مناسب است.

به علاوه ما راه حل های جامع و کاربردی را برای کسب و کار شما از ابتدا تا انتها از محصولات با کیفیت گرفته تا گزینه های خدمات استثنایی ارائه می دهیم زیرا ما تلاش می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که یک سیستم کمپرسور اسکرو کارآمد دریافت می کنید همچنین سایر محصولات هوای فشرده ما شامل کمپرسورهای پیستونی، درایرهای جذبی، لوله کشی هوا و راه حل های تصفیه هوای فشرده است.